  • 1. Data: 2006-12-29 00:08:38
    Temat: Jak placic zus bedac zatrudnionym i majac firme
    Od: "Lateralus" <a...@o...pl>

    Witam :)

    Mam firme od niecalego roku, place zus na obnizonych zasadach czyli niecale
    300 zl.
    Teraz bede zatrudniony w firmie na pelen etat od stycznia, jak bedzie ze
    skladkami przezemnie placonymi ? czy bede nadal placil prawie 300 zl czy juz
    mniej ? 166 ....zl ? i jaki zus bedzie odemnie odprowadzal pracodawca i jaki
    powienien.

    Kolejna rzecz to czy moge zamknac dzialalnosc wczesniej ? przed uplywem 2
    lat ? nie bralem dofinansowania unijnego.

    mam ryczalt a dzialalnosc handlowa.

    Pozdrawiam :)
    Lateralus

  • 2. Data: 2006-12-29 12:45:01