  • 21. Data: 2007-06-12 21:34:50
    Temat: Re: Jak rozliczya sie z umowy o dzie3o pomiedzy nie prowadzacymi DG ?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello mvoicem,

    Tuesday, June 12, 2007, 11:14:55 PM, you wrote:

> [...]

    [...]

    > Ty nie poprawiaj polskich znaków na polskawe, tylko popraw sobie
    > konfigurację czytnika, żeby ogłaszał kodowanie w którym piszesz.

    Ale ona nie używa czytnika, tylko czyta on-line, niestety.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 22. Data: 2007-06-12 21:38:49
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    On 12 Cze, 23:33, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Nic nie poprawi a . Nadal masz b dy w tytule newsa. Ustaw w
    > preferencjach polskie kodowanie.

    No có , w przepisach podatkowych tego nie znalaz am, ale dzi kuj za
    rad :)

    By mo e tym razem ju si uda o. Je li nie, nast pnym razem b dzie
    ju ok.

    Dzi ki, Jagna

  • 23. Data: 2007-06-12 21:40:44
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    On 12 Cze, 23:34, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
> [...]

    ONA tego nie zrobila - niestety. Wiec moze pomozcie zamiast sie
    wkurzac?
    Bo mnie sie tez to nie podoba...

    wrrr

  • 24. Data: 2007-06-12 21:52:11
    Od: s...@g...com

    On 12 Cze, 23:38, Jagna <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > By mo e tym razem ju si uda o. Je li nie, nast pnym razem b dzie
    > ju ok.

    Sam jestem ciekaw. Na pl.test nowy temat poszedł z poprawnym
    kodowaniem.
    Zażółć gęślą jaźń.

    RoMan

  • 25. Data: 2007-06-12 21:56:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello,

    [...]

    > Sam jestem ciekaw. Na pl.test nowy temat poszedł z poprawnym
    > kodowaniem.
    > Zażółć gęślą jaźń.

    Jak widać - da się wysyłać on-line poprawnie (mniej więcej - jest QP,
    niestety).

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 26. Data: 2007-06-12 22:09:22
    Temat: Re: Jak rozliczya si z umowy o dzie3o pomiedzy nie prowadzacymi DG ?
    Od: "Jagna" <j...@g...pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(a):

    > Jak widać - da się wysyłać on-line poprawnie (mniej więcej - jest QP,
    > niestety).

    Zachwyca mnie Wasza życzliwość :))
    doprawdy....

  • 27. Data: 2007-06-13 06:10:23
    Od: "maxm" <n...@w...pl>

    Uzytkownik "Jagna" <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
    > Martwila mnie inna rzecz, ale to juz sprawdzilam, mianowicie, czy
    > przypadkiem nie podpadniesz pod VAT.
    > Bylaby taka mozliwosc bardzo realna, ale jesli jest to dzialalnosc
    > artystyczna i przekazujesz prawo do artystycznego wykonania
    > Zleceniodawcy, nie ma sie czym martwic. Przy czym ten zapis MUSI
    > znalezc sie w umowie.

    Tego akurat bylem swiadom i odpowieni zapis jest.

    > No chyba ze, to sa marne pieniadze (nie wierze) i nie ma sie czym
    > martwic limitem rocznym 39.700 zl (w przypadku osiagania dochodow nie
    > od poczatku roku - proporcjonalnie do okresu).

    Tak, sa to bardzo marne pieniadze, nie ma szans przekroczyc tych 39700.

    Pozdrawiam,

  • 28. Data: 2007-06-13 06:16:38
    Temat: Re: Jak rozliczyc sie z umowy o dzielo pomiedzy nie prowadzacymi DG ?
    Od: "maxm" <n...@w...pl>

    OK, dzieki wielkie dla wszystkich udzielajacych sie w tym watku. Bardzo
    pomogliscie, jeszcze raz dziekuje.

    Pozdrawiam,
    M.

  • 29. Data: 2007-06-14 21:50:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Jun 2007, maxm wrote:

    > Nie, dokladnie chodzi o fotografię.

    IMO za mała dokładność odpowiedzi.
    Jeśli idzie o "typową produkcję", czyli np. *wykonywanie odbitek* to
    owszem, stosują się opisywane uwagi o DG.
    Dla działalności artystycznej, a IMO można się upierać ze samo utrwalanie
    kadrów :) jest czymś takim, chyba jest bardziej złożone :]
    - dla dochodowego byłaby to "umowa wykonywana osobiscie" (a NIE w DG!)
    - dla VAT tym samym patrz wyżej (jest wyłączenie)
    - ale dla ZUS już nie...
    Przepraszam jak namieszałem :[, ale przepisy skrajnie proste nie są,
    a lepiej jak poczytasz ich więcej niz mniej :)

    pzdr, Gotfryd