  • 1. Data: 2003-11-04 23:18:34
    Temat: Jak sie odpisuje okna w PIT D?
    Od: {ernest} <e...@w...pl>

    Znalazłem fakturę za okna z 2002 i zamierzam wysłać sprostowanie mojego
    pita za 2002 rok.
    Na fakturze mam:
    1. Okna PCV - 2124 zl
    2. Parapety wew. - 120 zl
    3. Parapety zew. - 67,5 zl
    4. Montaż - 680 zl

    To są ceny netto.
    Czy mogę wszystko odliczyć czy też czegoś nie wolno?
    Bardzo proszę o pomoc i podpowiedź. Nie chcę być wzywany na korektę.

    Bardzo dziękuję.

    Marek

  • 2. Data: 2003-11-05 08:24:42
    Temat: Re: Jak sie odpisuje okna w PIT D?
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "{ernest}" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy mogę wszystko odliczyć czy też czegoś nie wolno?
    > Bardzo proszę o pomoc i podpowiedź. Nie chcę być wzywany na korektę.
    A czemu podajesz netto masz przeciez faktury Vat ( tylko wtedy mozesz
    dokonać odpisu ) wobec tego odliczasz w PIT kwoty brutto i wszystkie pozycje
    są do odpisu .
    Mam nadzieje że warunki inne warunki odpisu znasz.

    Wiola

  • 3. Data: 2003-11-05 18:29:54
    Od: {ernest} <e...@w...pl>

    Wiola wrote:

> [...]
    > są do odpisu .
    > Mam nadzieje że warunki inne warunki odpisu znasz.

    Dziękuję za odp. Oczywiście,że odpiszę kwoty brutto, tak głupio napisałem:)
    Ważne, że mogę odpisać wszystkie pozycje. Myślałem, że nie mogę odpisać
    np. robocizny, albo parapetu.
    Jak można wszystko to super!
    Jeszcze raz dziękuję i idę wypisać ten pit po raz kolejny:)