  • 1. Data: 2007-09-11 13:52:38
    Temat: Jak sprzedac taki samochod?
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    Witam,

    Jak rozliczyc sprzedaż samochodu osobowego
    (z "kratką" - był zarejestrowany jako ciężarowy),
    który był najpierw lizingowany, potem wykupiony
    od firmy lizingowej (z VAT-em, który został odliczony).
    Potem zamortyzowany przez parę lat całkowicie.
    Teraz zostanie sprzedany - przez komis.
    Jak to rozliczyć? Jaki podatek? Co z VAT-em?

    Dzięki!

    latet

  • 2. Data: 2007-09-11 14:36:02
    Temat: Re: Jak sprzedac taki samochod?
    Od: "Ania" <a...@N...op.pl>

    Użytkownik "latet" <s...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Potem zamortyzowany przez parę lat całkowicie.
    > Teraz zostanie sprzedany - przez komis.
    > Jak to rozliczyć? Jaki podatek? Co z VAT-em?

    a ja dopytam,wykupiony w którym roku?po wejściu w zycie nowej ustawy ,czy
    za satrej kadencji?
    pozdrawiam ania

  • 3. Data: 2007-09-11 17:17:05
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > a ja dopytam,wykupiony w którym roku?po wejściu w zycie nowej ustawy ,czy
    > za satrej kadencji?

    W 2004 r.
    Dziękuję.

    latet

  • 4. Data: 2007-09-11 17:31:52
    Od: "MoJoRa" <m...@p...onet.pl>

    > W 2004 r.
    > Dziękuję.

    trzeba trochę bardziej konkretnie: przed czy po 1 maja 2004?
    bo akurat wtedy przepisy się zmieniły...

  • 5. Data: 2007-09-11 18:19:35
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

> [...]
    > od firmy lizingowej (z VAT-em, który został odliczony).
    > Potem zamortyzowany przez parę lat całkowicie.

    Fakturą.

    >Jaki podatek?

    Od całej kwoty.

    >Co z VAT-em?

    Normalnie, 22%.

  • 6. Data: 2007-09-12 18:00:45
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > trzeba trochę bardziej konkretnie: przed czy po 1 maja 2004?
    > bo akurat wtedy przepisy się zmieniły...

    W styczniu 2004 r.

    Dziękuję,

    latet

  • 7. Data: 2007-09-17 23:10:24
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > Normalnie, 22%.

    I tu małe zaskoczenie...
    W urzędzie skarbowym (tym właściwym) powiedzieli,
    że VAT "ZW"!

    latet

  • 8. Data: 2007-09-18 07:45:26
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > I tu małe zaskoczenie...
    > W urzędzie skarbowym (tym właściwym) powiedzieli,
    > że VAT "ZW"!

    To raczej tego nie słuchaj, tylko weź to na piśmie.
    Założę się że tego nie powtórzą.

  • 9. Data: 2007-09-18 09:01:20
    Od: cienki <c...@w...pl>

    Jeżeli w styczniu 2004 roku, tj. pod starą ustawą VAT to faktura i 22%
    podatku.