  • 1. Data: 2004-05-24 16:55:26
    Temat: Jak to w końcu jest z tym przedłużonym kwartałem na VAT ?
    Od: "Piotrek" <p...@n...org>

    Rozliczam się kwartalnie no i zamierzałem jutro złożyć VAT7-K za pierwszy
    kwartał ...
    a tu dzisiaj przychodzi pismo, że "wobec niezłożenia w terminie do 26
    kwietnia wzywa się ... do złożenia w ciągu 7 dni od daty doręczenia" -
    niezłe jaja :(
    Może mój US inną wersję ustawy VAT otrzymał?

    Piotrek.

  • 2. Data: 2004-05-24 21:41:09
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    > Może mój US inną wersję ustawy VAT otrzymał?

    Spoko, dobrze zrobiles. VAT 7K za I kwartal skladasz do jutra, tj. 25.05. a
    za II kwartal skladasz do 26.07. I juz.

    pozdrawiam,

    Marcin K.

  • 3. Data: 2004-05-25 06:01:06
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Mon, 24 May 2004 23:41:09 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, Plissken
    napisał(a):

    > Spoko, dobrze zrobiles. VAT 7K za I kwartal skladasz do jutra, tj. 25.05. a
    > za II kwartal skladasz do 26.07. I juz.

    Chyba nie do końca "i już"...

    W moim biurze rachunkowym powiedzieli, że "zależy jaki urząd". Dla cześci
    klientów wysyłali VAT7K miesiąc temu. Do mnie przyszło z US pisemne
    zawiadomienie o "przesunięciu" kwartałów, ale z innych urzędów
    niekoniecznie.

    Kamil Paszkiewicz

  • 4. Data: 2004-05-26 15:18:24
    Od: "Przemysław Mrozek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > klientów wysyłali VAT7K miesiąc temu. Do mnie przyszło z US pisemne
    > zawiadomienie o "przesunięciu" kwartałów, ale z innych urzędów

    Podstawa prawna: art. 161 ustawy o VAT: "
    W przypadku podatników rozliczających się za okresy kwartalne, zgodnie z
    art. 10ustawy, o której mowa w art. 175, oraz z art. 99: 1) pierwszy okres
    rozliczeniowy w 2004 r. obejmuje okres od stycznia do kwietnia 2004 r.;
    2) drugi okres rozliczeniowy w 2004 r. obejmuje okres od maja do czerwca
    2004 r."