  • 1. Data: 2004-06-27 14:49:55
    Temat: jakiej wysokosci podatek
    Od: "Nemi" <n...@o...pl>

    Witam,

    Mam pytanie odnośnie podatku VAT. Pisze obecnie wkładki do książki dla
    pewnego wydawnictwa. związana jestem umowa o dzieło, mam podana kwotę brutto
    w umowie, jakiej wysokości podatek będę musiała odprowadzić od całości
    kwoty. Proszę o podpowiedz i z góry dziękuje

    Nemi

  • 2. Data: 2004-06-28 02:59:10
    Temat: Re: jakiej wysokosci podatek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 27 Jun 2004, Nemi wrote:

> [...]
    >+ pewnego wydawnictwa. związana jestem umowa o dzieło, mam podana kwotę brutto
    >+ w umowie, jakiej wysokości podatek będę musiała odprowadzić

    Najpierw wyjaśnij czy robisz to w ramach DG. A jeśli nie to co
    sądzisz o "więzach prawnych" i "odpowiedzialności" (ze strony
    zamawiającego).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (wybywający chwilowo)