  • 1. Data: 2006-02-04 20:02:44
    Temat: darowizna w GB
    Od: "Piwek" <p...@t...pl>

    Dzien dobry,
    Wyobrazmy sobei sytuacje:
    Mieszkam sobie od miesiaca w Wielkiej Brytanii. Dostaje
    tam od goscia w zamian za pewna przysluge bardzo duza darowizne- okolo 10k
    GBP. Jak mam od tego zaplacic podatek, ile , gdzie? nei bede mial przez to
    problemow?

    Jak zmienia sie sytuacja jesli mieszkam w Polsce i dostaje taka darowizne od
    goscia z GB? zalozmy, ze robi mi przelew.

    A jak zmieni sie sytuacja jesli wykonuje dla niego jakas prace i te same
    pieniadze dostaje jako wynagrodzenie- tyle , ze on nie ma firmy i ja nie mam
    firmy, jak to wtedy zrobic? Musze zalozyc firme i mu jakas fakture wystawic?