  • 1. Data: 2004-06-22 06:34:39
    Temat: Jaką kwotę za paliwo odliczam netto czy brutto?
    Od: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>

    No właśnie jaką kwotę mam wpisać w koszty, jeśli za benzynę zapłaciłem np.
    122 pln w tym 22 pln VATu to w koszty wpuszczam 122 pln czy 100 ?
    Myślę że 122, ale nie jestem pewny, logicznie skoro VATu nie odliczam to
    cała kwota jest kosztem, ale skoro tak to po co słynne pole 57 na nowej
    deklaracji VAT 7?

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2004-06-22 07:56:49
    Temat: Re: Jaką kwotę za paliwo odliczam netto czy brutto?
    Od: "Bea" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jeżeli nie masz prawa odliczyć VAT-u od paliwa to w koszty wpisujesz całą
    kwotę brutto.

    Do rubr. 57 tylko podatek vat - ten którego nie odliczyłeś.

    A po co rybryka 57? Nikt nie wie oprócz ministra :)
    Jak nazwa wskazuje: informacyjna. Masz poinformować ile podatku sobie nie
    odliczyłeś :)

    Pozdrawiam!

    Bea

  • 3. Data: 2004-06-22 09:02:58
    Od: "C.O.D." <c...@n...pl>

    Jak wyżej, a rubryka przekonasz się po co jak przyjdą na kontrolę, czego
    oczywiście ani Tobie ani komukolwiek nie życzę.