  • 1. Data: 2002-12-17 11:55:01
    Temat: Jaka składka na wypadkowe dla DG
    Od: "TS" <(free)tsmaster1@op.spam.pl>

    Witam,
    Jaka od stycznia będzie składka na wypadkowe dla DG (usługi informatyczne)?
    Nie zatrudniam pracowników.
    Przejrzałem ustawę i rozporządzenia, ale nie mogę się tam odnaleźć :-(

    I jeszcze się upewnię: nowa składka obowiązuje od stycznia, czyli to będzie
    ta, którą zapłacę w lutym?

    --
    Pozdrawiam,
    TS

  • 2. Data: 2002-12-17 12:04:51
    Temat: Re: Jaka składka na wypadkowe dla DG
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Użytkownik "TS" <(free)tsmaster1@op.spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przejrzałem ustawę i rozporządzenia, ale nie mogę się tam odnaleźć :-(
    >
    > I jeszcze się upewnię: nowa składka obowiązuje od stycznia, czyli to

    Wydaje się, że 1,93 %

    Z.K.