  • 1. Data: 2002-12-17 09:47:21
    Temat: VAT-7 a metoda kasowa i rozliczanie kwartalne
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Czy podatnicy, którzy już w IV kwartale będą się rozliczać z VATu metodą
    kasową i kwartalnie będą wypełniać te same dotychczasowe druki VAT-7 ?

    Wydaje się iż wobec zasadniczych zmian powinny być nowe druki - mój US
    twierdzi, że nie będzie nic nowego. Ma może ktoś bliższe informacje ?

    Z.K.

  • 2. Data: 2002-12-17 21:08:27
    Temat: Re: VAT-7 a metoda kasowa i rozliczanie kwartalne
    Od: Gotfryd Smolik <"G.S. Newsy"@stanpol.com.pl>

    On Tue, 17 Dec 2002, Zygmunt Kałuża wrote:
    [...]
    >+ Wydaje się iż wobec zasadniczych zmian powinny być nowe druki

    A tak konkretnie - która rubryka ci sie nie podoba ?
    Dla porównania - w PIT-5 też "nie widać" czy podatnik rozlicza
    się kasowo czy memoriałowo...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2002-12-18 07:05:48
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik" <"G.S. Newsy"@stanpol.com.pl> napisał w
    wiadomości
    jan.zabrze.pl...
> [...]
    >
    > A tak konkretnie - która rubryka ci sie nie podoba ?
    > Dla porównania - w PIT-5 też "nie widać" czy podatnik rozlicza

    Bardziej mi chodzi o to, że jest to rozliczenie kwartalne - już w nagłówku,
    tytule VAT-7 trzeba wpisać za jaki miesiąc jest to rozliczenie - czy będzie
    trzeba wpisać 12.2002 czy 10-12.2002 ?

    Z.K.

  • 4. Data: 2002-12-18 08:02:43
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nagłówku,
    > tytule VAT-7 trzeba wpisać za jaki miesiąc jest to rozliczenie - czy

    IMO, 10-12.2002 a na końcu w nawiasie dopisałbym (za IV kwartał 2002r)

    Sark