  • 1. Data: 2002-12-17 11:10:52
    Temat: Cło na towary przy powrocie z delegacji służbowej
    Od: Orfant Orfanter <o...@h...pl>

    Z tego co przeczytałem w Kodeksie Celnym Art 190(14) i rozporządzeniu MF
    do niego wydanym, wynika, że mogę przywiesc do Polski towarów za 175euro
    oraz dodatkowo inne (alkohil, papierosy, perfumy i leki) w podanych
    limitach. To jest jasne. Ale słyszałem, że w delegacji służbowej nie
    można korzystać z tych zwolnień. Czy ktoś wie coś na ten temat, bo nie
    mogę tego znależć w zepisach.

    Będę bardzo wdzięczny za wszelkie informacje.