  • 1. Data: 2004-05-26 20:56:47
    Temat: Jaka właściwość US
    Od: "a" <p...@w...pl>

    Witam

    Sprawa dotyczy mojego ojca, który został ubezwłasnowolniony. Ja zastałam
    opiekunem prawnym.
    Obecnie przebywa on na stałe w domu opieki w miejscowości oddalonej o 200
    kilometrów od mojego stałego miejsca zamieszkania.
    Nowy dowód osobisty z nowym adresem stałego zameldowania posiada od 3 dni.

    Zamierzam złożyć NIP-3 w imieniu mojego ojca.
    Do którego urzędu skarbowego mam wysłać NIP-3 ?
    Czy należy wziąć pod uwagę miejscowość, w której przebywa osoba
    ubezwłasnowolniona, czy miejscowość w której mieszka opiekun prawny i
    reprezentuje on osobę ubezwłasnowolnioną?. A może do dwóch US - (jeden US do
    wiadowości?)
    Jaka jest na ten przypadek podstawa prawna?

    proszę o pomoc

    Dziękuję

    Joanna