  • 1. Data: 2004-05-26 19:58:22
    Temat: adres siedziby
    Od: "a" <k...@w...pl>

    Witam

    Mam problem. od trzech dni firma zarejestrowała się w Wydziałe Aktywności
    Gospodarczej pod moim adresem zamieszkania i zameldowania. Od czego mam
    zacząć ........

    Zafia

  • 2. Data: 2004-05-27 07:02:13
    Temat: Re: adres siedziby
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik a napisał:

    > Witam
    >
    > Mam problem. od trzech dni firma zarejestrowała się w Wydziałe Aktywności
    > Gospodarczej pod moim adresem zamieszkania i zameldowania. Od czego mam
    > zacząć ........

    Pytanie co bys chciała zrobić?
    Bo generalnie nie zadalas pytania tylo opisałaś jakis stan faktyczny.
    Jak nie wiemy co chcesz teraz zrobić to skąd mamy wiedzieć od czego zacząć?

    Swoja drogą, ta rejestracja to jest czynnośc ciągła? (od trzech dni...
    hmm... trzy dni niekończącej sie rejestracji?) :-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl