  • 1. Data: 2004-01-01 19:12:48
    Temat: Jakie były limity podatku PCC w 2001r ?
    Od: "WOJO" <w...@g...pl>

    Witam !
    Czy w 2001 mogłem pożyczyć jakąś kwotę od osób nie należących do I grupy
    podatkowej, od której nie musiałem płacić podatku PCC ? Jakie wtedy
    obowiązywały limity kwotowe ?
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 2. Data: 2004-01-02 09:18:21
    Temat: Re: Jakie były limity podatku PCC w 2001r ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 1 Jan 2004, WOJO wrote:

    >+ Witam !
    >+ Czy w 2001 mogłem pożyczyć jakąś kwotę od osób nie należących do I grupy
    >+ podatkowej, od której nie musiałem płacić podatku PCC ? Jakie wtedy
    >+ obowiązywały limity kwotowe ?

    IMHO, jak na isip.sejm.gov.pl zapodasz "czynności cywilnoprawnych"
    i z tego co wyjedzie wylosujesz :) "Ustawa z dnia 9 wrzeœnia 2000 r.
    o podatku od czynnoœci cywilnoprawnych" - to tam będą właściwe
    kwoty :)
    U mnie wychodzi tu:
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Main/WDU2000086095
    9?OpenDocument

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-01-02 19:42:40
    Od: "WOJO" <w...@g...pl>

    > U mnie wychodzi tu:
    > http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Main/WDU2000086095
    9?OpenDocument

    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

    Dziękuję - jednak najprostrze odpowiedzi najtrudniej przychodzą do głowy...
    ;-)
    WOJO

  • 4. Data: 2004-01-02 21:53:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 Jan 2004, WOJO wrote:
    [...]
    >+ najprostrze odpowiedzi najtrudniej przychodzą do głowy...
    >+ ;-)

    Wiemy, wiemy :) (po sobie :> !)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)