  • 1. Data: 2004-01-01 18:17:08
    Temat: ZUS - za grudzien skladka
    Od: n...@n...com (Hitch)

    hej,

    no i styczen, 10 blisko, czas
    za zus zaplacic, dobrze mi wyszlo,ze
    650,47 PLN ? (478,22 - 51 spol, 31,75 - 53 FP , 140,50 - 52 zdr.)

  • 2. Data: 2004-01-01 20:53:54
    Temat: Re: ZUS - za grudzien skladka
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    Użytkownik "Hitch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > hej,
    >
    > no i styczen, 10 blisko, czas
    > za zus zaplacic, dobrze mi wyszlo,ze
    > 650,47 PLN ? (478,22 - 51 spol, 31,75 - 53 FP , 140,50 - 52 zdr.)

    51:
    emerytalne 252,98
    rentowe 168,48
    chorobowe jakbys chcial 31,75
    wypadkowe to zalezy ile tam masz % skladki
    53 i 52 OK

    no no, ogolnie to widze, ze niezly haracz :-) ciekawe czy sa dostepne dane
    jak wyglada comiesieczny przypis skladki na kontach 51 i 52. Ciekawe czy
    rosnie czy spada. Szczegolnie na 51, bo z 52 sa o wiele mniejsze mozliwosci
    manewru.

    marekz

  • 3. Data: 2004-01-01 22:46:43
    Od: n...@n...com (Hitch)

    MarekZ <marekz@irc._wytnij_.pl> wrote:

    > 51:
    > emerytalne 252,98
    > rentowe 168,48
    > chorobowe jakbys chcial 31,75
    > wypadkowe to zalezy ile tam masz % skladki

    jesli dobrze sobie przypominam, to minium (0,97 procent ???)

    a co to jest przypis ? :)

    Pozdro

  • 4. Data: 2004-01-02 00:53:17
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    > jesli dobrze sobie przypominam, to minium (0,97 procent ???)

    1,93% jak jestes 1-osobowy albo zatrudniasz kilka osob tylko.

    > a co to jest przypis ? :)

    Ile zbieraja z wplat. :-)

    marekz

  • 5. Data: 2004-01-02 04:42:10
    Od: n...@n...com (Hitch)

    MarekZ <marekz@irc._wytnij_.pl> wrote:

    > 1,93% jak jestes 1-osobowy albo zatrudniasz kilka osob tylko.

    Racja, nie wiem skad mi sie wzielo to 0,97.

    > Ile zbieraja z wplat. :-)

    A swoja droga gdzie moge sprawdzic ile z tego idzie do mojego funduszu?

  • 6. Data: 2004-01-02 09:26:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 1 Jan 2004, Hitch wrote:

    >+ hej,
    >+
    >+ no i styczen, 10 blisko, czas
    >+ za zus zaplacic, dobrze mi wyszlo,ze
    >+ 650,47 PLN ? (478,22 - 51 spol, 31,75 - 53 FP , 140,50 - 52 zdr.)

    Czekajcie. Skąd taka chęć do zapłacenia wyższej składki zdrowotnej ?
    To 31.XII.2003 nie można było ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 7. Data: 2004-01-02 10:38:10
    Od: "plissken" <p...@w...pl>

    > A swoja droga gdzie moge sprawdzic ile z tego idzie do mojego funduszu?

    W teorii pieniądze do OFE przekazywane są co miesiąc przez ZUS z wpłacanych
    tam składek emerytalnych. Wysokość składki wynosi 37% ubruttowionego
    wynagrodzenia.

    Pozdrawiam,

    Marcin K.

  • 8. Data: 2004-01-02 11:09:24
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Czekajcie. Skąd taka chęć do zapłacenia wyższej składki zdrowotnej ?
    > To 31.XII.2003 nie można było ? ;)

    Racja Gotfrydzie, zdrowotne za grudzien płacimy 8%. Dopiero za styczeń
    8,25% :)

    Ależ mamy gorliwe społeczeństwo. Tylko by płacic chcieli :-)

    To ja moge podać konto ;-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 9. Data: 2004-01-02 11:22:29
    Od: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Czekajcie. Skąd taka chęć do zapłacenia wyższej składki zdrowotnej ?
    > To 31.XII.2003 nie można było ? ;)

    A co data wpłaty ma wspólnego z wysokością?
    140,50 to jest niestety 8% podstawy. Dopiero za styczeń będzie 8,25%

  • 10. Data: 2004-01-02 11:22:59
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Czekajcie. Skąd taka chęć do zapłacenia wyższej składki zdrowotnej ?
    > To 31.XII.2003 nie można było ? ;)

    Mozesz wyjasnic Gotfrydzie???
    Rozumiem ze chodzi o to ze skladka zdrowotna wzrasta z 8 na 8,25 procenta
    (od podatku odliczamy nadal 7,75). Ale jak rozumiem, ta wchodzi w zycie od
    01.2004, czyli w tej wysokosci zaplacimy skladke dopiero w lutym za
    styczen, a za grudzien placimy nadal 8% - niewazne kiedy.
    Dobrze rozumiem???

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę
    i wąglika probóweczkę. Raz, dwa, trzy, dziś Allacha spotkasz Ty !