  • 1. Data: 2004-01-01 16:08:01
    Temat: forma rozliczenia z US - do kiedy?
    Od: "Stomarkh" <s...@p...onet.pl>

    Czy w przypadku zawieszonej działalcości
    zgłaszamy do US( bodjaże do 20.01.2004 ) rodzaj
    rozliczenia podatkowego.

    Czy wszyscy muszą to zgłosić??
    Nawet ci którzy którzy zostają przy starych zasadach???????

    Jeśli tak to na jakim druku?

    pozdrawiam,Stomarkh

  • 2. Data: 2004-01-01 17:14:58
    Temat: Re: forma rozliczenia z US - do kiedy?
    Od: "Wiola" <w...@b...com.pl>

    Użytkownik "Stomarkh" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozliczenia podatkowego.
    >
    > Czy wszyscy muszą to zgłosić??
    > Nawet ci którzy którzy zostają przy starych zasadach???????

    --------------------------------
    To jest informacja wiec zadnego urzedowego druku nie było i raczej nie ma
    ale Skarbówki czasami mają jakieś formy tego oświadczenia ale złozone inne
    ale zawierające wytarczające dane czyli kto składa i jak forme bedzie
    rozliczać i zakłada jakie ewiencje bedzie ok i oczywicie za jaki rok .Z tego
    co pamiętam jesli sie nie zmienia form płacenia nie potzreby skadać
    oświadczeń US traktuje ze stosujesz metody z poprzedniego roku.
    Wiola

  • 3. Data: 2004-01-01 22:16:21
    Od: "Marek" <m...@p...pl>

    > Użytkownik "Stomarkh" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Chyba tylko jak zmieniasz (np. na liniowa 19%).
    U mnie w skarbowce sa odpowiednie druki, ale nie wiem czy sa obowiazkowe.
    pozdrawiam
    Marek
    http://marek1962.republika.pl

  • 4. Data: 2004-01-05 18:34:09
    Od: "Sheik" <s...@g...pl>

    > Czy wszyscy muszą to zgłosić??
    > Nawet ci którzy którzy zostają przy starych zasadach???????

    u mnie w skarbonie mnie opieprzyli jak nie zlozylem w zeszlym roku (mimo, iz
    nic nie zmienialem)

    przyslali mi pisno w marcu grożąc "poważnymi konsekwencjami"

    pozdrowienia
    Sheik

  • 5. Data: 2004-01-06 08:35:35
    Od: "LL" <n...@n...pl>

    > u mnie w skarbonie mnie opieprzyli jak nie zlozylem w zeszlym roku (mimo,
    iz
    > nic nie zmienialem)
    >
    > przyslali mi pisno w marcu grożąc "poważnymi konsekwencjami"

    Mnie wzywaja co roku w polowie lutego, wiec chyba traktuja te oswiadczenia
    jako obowiazkowe ;-)