  • 1. Data: 2004-01-01 12:57:21
    Temat: czy macie jakies ubezpieczenie OC
    Od: "Jędrek" <a...@T...onet.pl>

    Witam
    Slyszalem ze od nowego roku nalezy sie ubezpieczyc w przypadku prowadzenia
    ksiag rachunkowych. Czy macie jakies informacje na temat cen ubezpieczenia i
    kto to ubezpiecza ?

    Interesuja mnie wszystkie informacje na ten temat.
    Z gory dziekuje

    Jędrek

  • 2. Data: 2004-01-01 17:05:54
    Temat: Re: czy macie jakies ubezpieczenie OC
    Od: Ewa Wolska<e...@o...pl>

> [...]
    ubezpieczenia i
    > kto to ubezpiecza ?
    >
    > Interesuja mnie wszystkie informacje na ten temat.

    Witam,
    Rozp.MF z dnia 5 grudnia 2003r. - Minimalna suma gwarancyjna oc
    wynosi 10 000 euro w odniesieniu do jednego zdarzenia.
    W PZU składka roczna wyniesie ok. 750zł.
    Nie wiem kto jeszcze to ubezpiecza ale jeśli ktoś wie to proszę o
    wypowiedź.
    pozdrawiam, i życzę wszystkim samych sukcesów w Nowym Roku
    Ewa.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-01-01 18:39:12
    Od: "Jędrek" <a...@T...onet.pl>

> [...]
    > wypowiedź.
    > pozdrawiam, i życzę wszystkim samych sukcesów w Nowym Roku

    kto ewentualnie moze to sprawdzic, czy skladka jest oplacana ?

    Jędrek