  • 1. Data: 2009-10-20 16:22:32
    Temat: Jednak zostają odliczenia VAT od "ferrari z kratką"
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    click --> http://tinyurl.com/w-koncu-ktos-pomyslal

    Piotrek

  • 2. Data: 2009-10-20 16:58:33
    Od: "Mirek Ziółek" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości
    news:hbko8u$kos$2@atlantis.news.neostrada.pl...
    > click --> http://tinyurl.com/w-koncu-ktos-pomyslal

    Ciekawe jak dlugo bedzie aktualne to info ;)

    PS. Odzyskalem wiare w PO ;)

    Pozdr
    Mirek

  • 3. Data: 2009-10-20 17:03:39
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Mirek Ziółek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w
    > wiadomości news:hbko8u$kos$2@atlantis.news.neostrada.pl...
    >
    > Ciekawe jak dlugo bedzie aktualne to info ;)
    >

    > PS. Odzyskalem wiare w PO ;)

    Taaa, a mnie się wydaje, że informacja sprzed kilku tygodniu, że mają nam
    odebrać przywilej odliczania VAT był celowo zmanipulowaną plotką
    dziennikarską. Po to, by teraz móc oznajmić głośno i wyraźnie, że wspaniały
    i cudowny rząd nie zgadza się z takim stanowiskiem MF i absolutnie nie
    wyraża zgody na zmiany w ustawie ;-) A wszystko pod publiczkę.
    Ciekawe, że jedynym "konkretem" odnośnie decyzji UE były tylko informacje
    typu "Opinia unijnego komitetu ds. VAT była pozytywna. Dostaliśmy zielone
    światło z Brukseli dla tego rozwiązania". Żadnych szczegółów, żadnych
    konkretów, tylko takie jałowe info.

    Pozdr

  • 4. Data: 2009-10-20 17:04:06
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-10-2009 o 18:58:33 Mirek Ziółek <m...@g...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisa? w
    > wiadomo?ci
    >
    > Ciekawe jak dlugo bedzie aktualne to info ;)
    >

    > PS. Odzyskalem wiare w PO ;)

    A mogli zabić ;) ?

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2009-10-20 17:05:09
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 20-10-2009 o 19:03:39 Krzysztof <k...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Taaa, a mnie się wydaje, że informacja sprzed kilku tygodniu, że mają
    > nam odebrać przywilej odliczania VAT był celowo zmanipulowaną plotką

    Ostatnio dziennikarze 'docierają' do wielu ciekawych rzeczy :)

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2009-10-20 17:12:12
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Tomek wrote:

    > A mogli zabić ;) ?

    Po prostu nie trafili ;-)

    Piotrek

  • 7. Data: 2009-10-20 17:14:05
    Od: "Mirek Ziółek" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > typu "Opinia unijnego komitetu ds. VAT była pozytywna. Dostaliśmy zielone
    > światło z Brukseli dla tego rozwiązania". Żadnych szczegółów, żadnych

    Przyznam, jakby nie bylo, o kratkach mowilo sie juz od poczatku roku,
    To ze maja zniknac, od wakacji. Jak dla mnie,info na czasie ;) mialem
    zmienic samochod w tym roku, teraz wiem ze moge to zrobic w przyszlym.. o
    ile znow sie cos nie zmieni ;)

    Pozdr
    Mirek

  • 8. Data: 2009-10-22 21:30:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Oct 2009, Krzysztof wrote:

    > Taaa, a mnie się wydaje, że informacja sprzed kilku tygodniu, że mają nam
    > odebrać przywilej odliczania VAT był celowo zmanipulowaną plotką

    To i tak lepiej, niż wersja z "kozą rabina", bo ta ostatnia zakłada
    krótki test że może być gorzej ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2011-01-10 17:17:15
    Od: adam <a...@g...pl>

    Czy ktoś zwrócił uwagę na datę tego artykułu?
    Adam

  • 10. Data: 2011-01-10 18:44:01
    Od: adam <a...@g...pl>

    W dniu 2011-01-10 18:17, adam pisze:
    > Czy ktoś zwrócił uwagę na datę tego artykułu?
    > Adam
    Przepraszam, mysza mi mlasnęła, ja nie zauważyłem.
    Ale może nikt nie przeczytał.
    Adam