  • 11. Data: 2007-11-18 11:26:50
    Temat: Re: KPIR- program
    Od: "ola" <b...@e...pl>

    > Moznaby wymieniac rozwiazania ale czy pendrive/dysk przenosny innego typu
    > jest dobrym rozwiazaniem ??
    > Pendrive tez jest tak samo jak dysk na PC, tyle ze przenosny a przeciez te
    > pdf-y tez moge przegrac na pendrive z systemu online-owego.

    Chyba ma Pan problem z czytaniem ze zrozumeniem.

    Temat wątku jak i dyskusja dotyczyła poszukiwania rozwiązania.

    > A i tak mozna robic kopie z np. ifirma i zapisywac te pdfy na
    > dysku/pendrive i innych stanowiace archiwum.

    i z nich fakturować, wystawić WZ itd. ? nie przesadzajmy

    > A co do pendrive to badzmy zdrowi .. czy ktos trzyma tam calego windowsa
    > ?? zeby odpalic program??

    Po co cały Windows ?

    > Dajmy na to optimaCDN i co ?? 1GB programu + dane na pendrive ??

    hm, to twierdzi Pan, że ifirma jest porównywalna z optimaCDN ?
    i dodatkowo co z tematem wątku ?

    >[ciach]

    Uważam, że dalsza dyskusja nie ma sensu, nie jest twórcza, nic nie wniesie,
    bo jest bardzo stronnicza, przy czym nie twierdzę, że Pan pracuje w ifirmie,
    tylko jakoś to wszystko dziwnie brzmi.

  • 12. Data: 2007-11-18 17:30:55
    Od: Paweł Staszewski <p...@i...pl>

    ola pisze:

    > Chyba ma Pan problem z czytaniem ze zrozumeniem.
    Czyzby ??
    cytuje:
    Ktos zadal pytanie
    "Dzień dobry.
    Osoba rozpoczynająca działalność gospodarczą nie będąca VAT-owcem poszukuje
    prostego taniego bądź darmowego programu do prowadzenia KPIR. Wiem, że
    istnieje coś takiego jak GOOGLE, ale mam prośbę do Was - praktyków: co
    polecicie. Co jest łatwe w obsłudze, stabilne w działaniu.
    Pozdrawiam. Robmon"

    Pani odpisuje:
    cytuje:
    "a słyszał Pan o PenDrive ?
    Chyba większość oprogramowania można z niego uruchamiać
    i dane są że tak powiem przy "tyłku" :)
    a i już większość komputerów ma USB"

    Czy to byla odpowiedz na pytanie zadane na poczatku ??
    NIE!.

    > Temat wątku jak i dyskusja dotyczyła poszukiwania rozwiązania.

    Tak ?? prosze zobaczyc pare postow wyzej jako pierwszy zaproponowalem
    rozwiazanie.

    > i z nich fakturować, wystawić WZ itd. ? nie przesadzajmy

    Hmm a czy pisalem o tym iz te pdf-y potrzebne mi sa do wystawiania WZ i
    FV ??
    NIE!
    To Pani nie czyta ze zrozumieniem.
    Napisalem ze to jest archiwum.

    A wystawic FV i inne doc. moge kiedy chce majac system online o ile mam
    dostep do internetu. np.( gsm ).

    > Po co cały Windows ?

    Po co ??
    A no po to zeby odpalic program. zodczytujac archiwum/backup/ustawienia
    z np. PenDrive.
    No chyba ze Pani wystawia np. dokumenty robiac selecty z bazy mssql-a np
    z optimy robiac pieknego xml-a a nastepnie z niego Pani generuje
    dokument np. pdf i print :) to gratulacje :)

    > hm, to twierdzi Pan, że ifirma jest porównywalna z optimaCDN ?
    > i dodatkowo co z tematem wątku ?
    Akurat tego nie powiedzialem OptimaCDN ma sie nijak do ifirma.
    OptimaCDN/XL to systemy nieporownywalnie lepsze od takiego systemu jak
    np. ifirma.
    Ale zas wracam do tematu.
    Czyzby Comarch nie wiedzial co robi udostepniajac swoj system rowniez
    online ??
    Przeciez oni tez maja wersje online swojego systemu.

    Wiec jesli mialbym wrzucic komus rozwiazanie to rowniez moge
    zaproponowac online-owa wersje CDN-a albo na PC ale wiadomo nie kazdego
    na poczatku stac na np. 1000zl netto na start.
    Nie kazdemu tez potrzebny jest magazyn,analizy,detal
    Coprawda system jest zbudowany na modulach i mozna sobie conieco dodac
    conieco odjac uzyskujac to co chcemy.

    Tak wracajac do pierwszego pytania to OptimaCDN tez jest godna polecenia .

    > Uważam, że dalsza dyskusja nie ma sensu, nie jest twórcza, nic nie wniesie,
    Wniosla nastepny program Optime CDN :)

    > bo jest bardzo stronnicza, przy czym nie twierdzę, że Pan pracuje w
    > ifirmie,
    > tylko jakoś to wszystko dziwnie brzmi.

    Nie nie pracuje w ifirm-ie:) i jesli chodzi o mnie to jestem na okresie
    testowym ifirm-y i jesli po tym okresie mi sie nie spodoba to nastepnym
    programem jest wlasnie online-owe rozwiazanie Comarch-u czyli Optima CDN
    Online.

    pozdrawiam
    Paweł Staszewski

  • 13. Data: 2007-11-18 22:32:51
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 18 listopad 2007 08:33
    (autor marjek
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fhopu6$61v$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Witam,
    > Mała Księgowość Rzeczpospolitej: http://www.rzeczpospolita.pl/mala_ks/
    > Dobre, darmowe, polecam!

    Nie takie darmowe, bo trzeba upolować kiedy to dają na płytce.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 14. Data: 2007-11-20 23:37:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 17 Nov 2007, Paweł Staszewski wrote:

    > A no z tym sie nie zgodze.
    > Majac system na pc-ta to co zrobisz w momecie gdy padnie Ci dysk ??
    > Odzyskasz dane ?? w jaki sposob ??

    "Użytkownicy komputerów dzielą się na takich, co robią backupy,
    i takich, co BĘDĄ robić".
    Tertium non datur!

    > Serwis ifirma to nie jeden pc tylko macierz dyskowa gdzie pewnie maja tych
    > dyskow 18 albo i wiecej w raidzie.

    Nie wątpię, acz do ilości pecetów ma się toto nijak ;)

    > Inna sprawa dajmy na to : padl Ci komp. i co??

    Biorę jakikolwiek. Niekoniecznie mój.

    > Nie masz dostepu do programu

    Pesymista ;)

    > a przy uzyciu ifirma.pl odpalam laptopa i zas mam dostep.
    > Malo tego jade autem jestem daleko od mojego kompa gdzie mam swoj wypasiony
    > program ale jak sie do niego dostac ?? (rdp/vnc ?? mysle ze bardziej
    > niebezpieczne niz ssl z ifirma.pl)

    Tu zgoda.

    Miałem na myśli przypadek, kiedy ktoś z dowolnego powodu zechce zakończyć
    współpracę. IMO to jest czynnik istotniejszy, niż bieżąca obsługa.
    To co "masz u siebie" to masz i tyle.

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2007-11-20 23:46:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 17 Nov 2007, Tristan wrote:

    > (autor Gotfryd Smolik news

    > I jak chcesz zapewnić bezpieczeństwo?

    Kto, *JA*? Ja to pytałem ;)
    Przypomniałeś mi, że mam na DVD-RW obraz V-dysku zrzucić :>

    > BTW: To darmowe nie jest ZTCW....

    I to był argument jednego z grupowiczów, całkiem poważny zresztą.
    BTW:
    Online spoza miejsca urzędowania to najczęściej nie ma się dostępu
    do dokumentow nieksięgowych - umów, specyfikacji i innych takich.

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2007-11-21 12:21:30
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 21 listopad 2007 00:46
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0711210039400.1400@athlon64>):

    > Kto, *JA*? Ja to pytałem ;)

    Nie. On. znasz spójnik I? Więc tym spójnikiem dodałem do Twojego zdania
    swoje :D

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl