  • 1. Data: 2011-04-04 15:08:05
    Temat: Wpisanie wynagrodzenie zleceniobiorcy do KPiR
    Od: Paweł Szostek <m...@g...com>

    Jeżeli druga kolumna w KPiR jest zatytułowana "Nr dowodu księgowego,
    Data, Opis" to co mogę wpisać w tą kolumnę w przypadku wynagrodzenia
    zleceniobiorcy (który jest zatrudniony jedynie na umowę zlecenie)? Czy
    przykładowo taki zapis:

    "DK 1/3/2011
    31-03-2011
    Wynagrodzenie Jana Kowalskiego"

    jest prawidłowy?

    Czy zamiast "Wynagrodzenie Jana Kowalskiego" mogłoby być np. tylko
    "Wynagrodzenie" albo ogólniej "Wynagrodzenie zleceniobiorcy"?

  • 2. Data: 2011-04-04 16:22:47
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Paweł Szostek w
    bb.googlegroups.com>:

    > Jeżeli druga kolumna w KPiR jest zatytułowana "Nr dowodu księgowego,
    > Data, Opis"

    Ale nie jest -- więc o co chciałeś zapytać? -- zacznij od przeczytania
    rozporządzenia o prowadzeniu KPiR wraz z objaśnieniami i wzorami

    P.S.
    No proszę, czyli zleceniobiorca, a nie pracownik (na umowie zlecenie) ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2011-04-04 22:37:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 4 Apr 2011, Paweł Szostek wrote:

    > Jeżeli druga kolumna w KPiR jest zatytułowana "Nr dowodu księgowego,
    > Data, Opis" to co mogę wpisać w tą kolumnę w przypadku wynagrodzenia
    > zleceniobiorcy (który jest zatrudniony jedynie na umowę zlecenie)?

    Pomijąc uwagę o tytule w KPiR, nie wydaje Ci się że zasadniczo
    do KPiR wpisujemy *DOKUMENTY*?
    "zdarzenie" zdarzeniem, ale jakiś dokument je opisuje.

    I na mój gust można oczekiwać powszechnie przyjętej nazwy "rachunek" :]

    pzdr, Gotfryd