  • 21. Data: 2011-04-11 10:25:06
    Temat: Re: KPiR - jaki program jest najlepszy?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 11.04.2011 12:09, mvoicem pisze:
    > Z doświaczenia mojego i innych znanych mi "small businessów" wynika że
    > mniej czasu człowiek spędzi nad OOo niż nad nauką i używaniem jakiegoś
    > programu do KPiR,

    Nie jest prawdą jakoby. Jakbym miał napisać arkusze powiązane jeszcze z
    rejestrami VAT (bardzo często pytanie o PKPiR oznacza o pytanie o PKPiR
    i rejestry VAT), do tego jakąś bazę kontrahentów, a do tego jeszcze
    PILNOWANIE BZDUR ROBIONYCH PRZEZ USERA, to bym się tego nie podjął. A
    używać programów tego typu używam od 10 lat. Gdy migrowałem ze
    StreamSoftu na MK RP, to owszem, pewnych rzeczy szukałem, ale nie
    wyobrażam sobie prowadzenia ręcznie książki i rejestrów.

    > zwłaszcza jak tym programem jest np. LeftHand Mała
    > Firma (czy Mała Księgowość?).

    Dlatego nigdy nie polecałem tego produktu, bo on jest zaiste obrzydliwy.

    > Oczywiście wszystko zależy od skali.

    Mam niewielką skalę, bo nie świadczę masowych usług, a usługi dla w
    miarę zamkniętej grupy kontrahentów, a i tak nie wyobrażam sobie
    dziergania ręcznie tego. Koszt takiej obsługi jest dla mnie koszmarny. W
    MKRP nawet faktury sprzedażowe same się księgują.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 22. Data: 2011-04-11 10:42:10
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11.04.2011 12:25), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
> [...]
    > dziergania ręcznie tego. Koszt takiej obsługi jest dla mnie koszmarny. W
    > MKRP nawet faktury sprzedażowe same się księgują.

    Być może mój punkt widzenia jest skażony LeftHandem, ale po pół roku
    użerania się z nim, kiedy co drugą fakturę musiałem dziergać ręcznie bo
    było mi potrzebne coś czego program nie przewidział (patrz twój wątek o
    dacie płatności na fakturze dla jakiejś szkoły), odkryłem OOo i dopóki
    się sam księgowałem, dopóty sobie OOo chwaliłem.

    p. m.

  • 23. Data: 2011-04-11 11:01:22
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 11.04.2011 12:42, mvoicem pisze:
    > Być może mój punkt widzenia jest skażony LeftHandem, ale po pół roku
    > użerania się z nim, kiedy co drugą fakturę musiałem dziergać ręcznie bo
    > było mi potrzebne coś czego program nie przewidział

    No LeftHand to dno.

    > (patrz twój wątek o
    > dacie płatności na fakturze dla jakiejś szkoły),

    Tyle, że to oznacza robienie JEDNEJ faktury podwójnie.

    > odkryłem OOo i dopóki
    > się sam księgowałem, dopóty sobie OOo chwaliłem.

    No ja sobie tego zupełnie nie wyobrażam, choć moja Książka po wydruku
    zajmuje 1 stronę poziomą A4, czasami 2.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 24. Data: 2011-04-11 12:55:53
    Od: Elab <e...@p...onet.pl>

    spróbuj czegoś online, ja polecam oczywiście nasze rozwiązanie :

    http://elaboro.pl

    takie podejście to przyszłość tego typu programów.

    --
    Elaboro Online System
    Przyjazne oprogramowanie dla firm

  • 25. Data: 2011-04-11 12:59:32
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 11.04.2011 14:55, Elab pisze:

    > takie podejście to przyszłość tego typu programów.

    No tak... Oddawanie swoich danych innym to marzenie każdego w
    dzisiejszych czasach/

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 26. Data: 2011-04-13 11:15:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 11 Apr 2011, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Mam niewielką skalę [...]
    > Koszt takiej obsługi jest dla mnie koszmarny.

    Ale to chyba tylko w wersji z psem za ćwierć miliona
    (nowych złotych).
    Którego to psa, co ciekawsze, udało się sprzedać ;)

    Po polsku: mvoicem nie jest sam z takim poglądem.
    Też wpisuję do "tabelek".

    pzdr, Gotfryd

  • 27. Data: 2011-04-14 07:12:07
    Od: Elab <e...@p...onet.pl>

    > dzisiejszych czasach/

    zwłaszcza w dzisiejszych czasach, bo długoterminowo nie ma odwrotu od
    outsourcingu i chcąc nie chcąc coraz więcej rzeczy musimy zlecać innym:
    od kateringu, do opieki nad dziećmi, systemy informatyczne w modelu SaaS
    to tylko niewielka część rynku usług.

    Pewnie w tym co napisałeś wyraziłeś obawy o bezpieczeństwo danych ... to
    chcę cię uspokoić,ustawa o ochronie danych osobowych daje dość mocne
    narzędzia prawne do egzekwowania swoich praw, i uwierz systemy zdalne są
    o niebo lepiej zabezpieczone (sprzętowo i systemowo), niż "serwer na
    zapleczu" stawiany przez znajomego informatyka nie wspominając o
    Windowsie zainstalowanym na laptopie służącym w wolnej chwili do
    przeglądania internetu.

    http://elaboro.pl/bezpieczenstwo

  • 28. Data: 2011-04-14 07:21:34
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 14 Apr 2011 09:12:07 +0200, Elab <e...@p...onet.pl>
    wrote:

    >chcę cię uspokoić,ustawa o ochronie danych osobowych daje dość mocne
    >narzędzia prawne do egzekwowania swoich praw, i uwierz systemy zdalne są

    a jakie dane osobowe są w KPiR i w jaki sposób UoODO chroni przed np.
    przekazaniem danych przedsiębiorstwa konkurencji?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 29. Data: 2011-04-14 12:34:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 09 Apr 2011 21:12:36 +0200, w <inqb34$pee$2@news.onet.pl>, Przemysław Adam
    Śmiejek <n...@s...pl> napisał(-a):

    > Ja używam MK RP. Cena około 20zł rocznie. Ma swoje schizy, ale jak na
    > nieskomplikowane narzędzie, to chyba jest dość rozwinięty.

    Ja bym jednak powiedział, że program jest bardzo skomplikowany (dla usera).

  • 30. Data: 2011-04-14 12:36:34

    Sat, 9 Apr 2011 20:56:24 +0200, w <inqa4s$q43$1@opal.icpnet.pl>, Maciej
    Ślużyński <m...@i...pl> napisał(-a):

    > JWT - który program komputerowy polecacie do prowadzenia KPiR?
    >
    > Podpowiem, że raczej coś niezbyt skomplikowanego, ale mającego wszystkie
    > niezbędne funkcje ;-)
    >
    > Cena gra rolę, ale drugorzędną.

    Zobacz oprogramowanie reset2 (google: wrocław reset2).
    Demo do ściągnięcia, z wersji dosowej byłem b. zadowolony.