    From: " Agnieszka" <p...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: KUP a Um o dzielo i etat?
    Date: Wed, 9 Feb 2005 21:22:16 +0000 (UTC)

    Pomozecie? :-)
    Pracuje na etacie w jednej firmie, w drugiej mam umowe o dzielo - jaki KUP w
    rocznym zeznaniu? bo mi sie wydaje, ze ten 1840 zl, mam racje?
    A dodatkowo (nikt nie mowil, ze bedzie lekko) etatowa firma miesci sie w
    Wwie a ja pracuje w Krakowie a zameldowana jestem i pit skladam do jeszcze
    innego US (kolejne 100km od krakowa) - i co z tymi dojazdami? Wychodzi na
    to, ze 2300zl?
    Jak juz mam te dwa pity to sumuje KUPy i jesli wyjdzie wiecej niz limit to
    wpisuje tyle ile limit? np. wyjdzie mi 2450zl to wpisuje 2300? Bo teraz tak
    przegladam zeszloroczne zeznanie i wychodzi na to, ze po zsumowaniu wpisalam
    2400 i tak to zostalo... nie myslalam wtedy o limitach...
    Pomozcie prosze, zgubilam sie :-)
    agnieszka