eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKara za nielegalne prowadzenie działalnosci gospodarczej. › Kara za nielegalne prowadzenie działalnosci gospodarczej.
  • Data: 2003-09-16 14:50:17
    Temat: Kara za nielegalne prowadzenie działalnosci gospodarczej.
    Od: "Patrycja" <p...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Doczepiła sie domnie skarbówka i wykryli umnie nielegalna prowadzona
    działanosc gospodarcza (sprzedaz). Zyski z tego miałam niewielkie (w ciagu
    16 miesiecy uzykałam przychód około 3300PLN zysku).
    I moje pytanie jest nastepujace:
    mam szanse wywiniecia sie z tego??
    Jaka mi grozi realna kara??
    Co byscie mi poradzili?? dochud był niewielki (w miesiacu srednio okolo
    200PLN).

    Z góry thx za pomoc.