  • 1. Data: 2003-04-06 22:02:51
    Temat: Kasa Miesz. - zwiekszenie wplat a ulga
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Czy zmiana (w formie aneksu do umowy) kwoty wpłacanej co miesiąc na Kasę
    Mieszkaniową powoduje, ze mogę odliczyć odpowiednio więcej (albo mniej) od
    podatku, czy też nasz kochany Fiskus zabrał taką możliwość?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-04-08 10:17:45
    Temat: Re: Kasa Miesz. - zwiekszenie wplat a ulga
    Od: "Ewa R" <e...@s...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    od
    > podatku, czy też nasz kochany Fiskus zabrał taką możliwość?

    Odliczasz tyle ile wpłacasz.
    ewa

  • 3. Data: 2003-04-08 16:44:28
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 8 Apr 2003 12:17:45 +0200, "Ewa R" <e...@s...pl>
    zakodował:

    >Odliczasz tyle ile wpłacasz.

    Nie jest to prawda. Odliczasz tyle, ile wpłacasz zgodnie z umową - to
    co wpłacasz powyżej nie podlega odliczeniu.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2003-04-08 21:33:15
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    >
    > Nie jest to prawda. Odliczasz tyle, ile wpłacasz zgodnie z
    > umową - to
    > co wpłacasz powyżej nie podlega odliczeniu.

    Ale rozumiem, że zmiana umowy umożliwi mi odliczenie większej kwoty?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2003-04-08 22:07:30
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 8 Apr 2003 23:33:15 +0200, "BaLab"
    <b...@p...com> zakodował:

    >Ale rozumiem, że zmiana umowy umożliwi mi odliczenie większej kwoty?

    Tak.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 6. Data: 2003-04-09 00:28:20
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > Pięknego dnia Tue, 8 Apr 2003 23:33:15 +0200, "BaLab"
    > <b...@p...com> zakodował:

    > Tak.

    Dziękuję, Dobry Człowieku :-).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 7. Data: 2003-04-10 22:27:17
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    > Pięknego dnia Tue, 8 Apr 2003 12:17:45 +0200, "Ewa R" <e...@s...pl>
    > zakodował:

    > Nie jest to prawda. Odliczasz tyle, ile wpłacasz zgodnie z umową - to
    > co wpłacasz powyżej nie podlega odliczeniu.

    A jezeli umowa zalozenia przewiduje wplaty incydentalne ?

    Karol