eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKasy fiskalne na stacjach benzynowych (jakich producentów) › Kasy fiskalne na stacjach benzynowych (jakich producentów)
    From: "Tomek" <T...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Kasy fiskalne na stacjach benzynowych (jakich producentów)
    Date: Thu, 25 Nov 2004 07:49:40 +0100

    Czy może ktoś z Was wie jakich producentów kasy fiskalne są
    najpopularniejsze, najczęściej spotykane na stacjach benzynowych.
    Ja wiem, że pytanie może wydać się dziwne, ale poszukuje takich informacji.
    (Nie wiem czy na własciwej grupie pytam).
    Szukanie w google i archiwach grup niewiele pomogło. Znalazłem parę
    najbardziej popularnych firm robiących kasy fiskalne:
    Elzab,Posnet,Optimus,Apollo,Dataprocess,Datecs,Darte
    x,Prokas,Sharp,Fasy,Tele
    star,Eurofis,Casio,Euro,IBM,Kolt,Cons Metal,Siemens,Upos

    Jednak kiedy spróbowałem zweryfikować je osobiście (dzwoniąc do kilki
    stacji), to okazało się, że tam są zupełnie inne firmy, niewiele pokrywające
    sie z wcześniej znalezionymi informacjami. Dziękuję za wszystkie informacje.

    Pozdrawiam Tomek
    ps. Dziekuje za wszelkie pomocne wskazówki.