eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKlient nie odebrał towaru - co z paragonem? › Klient nie odebrał towaru - co z paragonem?
  • Data: 2007-02-08 11:49:57
    Temat: Klient nie odebrał towaru - co z paragonem?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Klient nie odebrał przesyłki pobraniowej, wróciła. Co zrobić, żeby nie
    płacić od tego podatków? Mam ten paragon, jest jeszcze z grudnia. Jak to
    się robi w praktyce? Ujmuje się ze znakiem minus po stronie przychodów w
    KPIR i ze znakiem minus w ewidencji sprzedaży VAT?
    --
    Samotnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1