eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKlient nie odebrał towaru - co z paragonem? › Re: Klient nie odebrał towaru - co z paragonem?
  • Data: 2007-02-08 13:37:03
    Temat: Re: Klient nie odebrał towaru - co z paragonem?
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 08-02-2007 o 12:49:57 Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    napisał(a):

    > Klient nie odebrał przesyłki pobraniowej, wróciła. Co zrobić, żeby nie
    > płacić od tego podatków? Mam ten paragon, jest jeszcze z grudnia. Jak to
    > się robi w praktyce? Ujmuje się ze znakiem minus po stronie przychodów w
    > KPIR i ze znakiem minus w ewidencji sprzedaży VAT?

    A zapłacił już?


    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne
    5-10-15%
    Policz ile Ci zostaje i spytaj swojego reprezentanta do władz: GDZIE SĄ
    MOJE PIENIĄDZE??
    DOŚĆ TEGO WARCHOLSTWA - PODATEK POGŁÓWNY NA REZYDENTA!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1