eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiKlient nie odebrał towaru - co z paragonem? › Re: Klient nie odebrał towaru - co z paragonem?
  • Data: 2007-02-08 13:10:24
    Temat: Re: Klient nie odebrał towaru - co z paragonem?
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnesm3na.q2s.samotnik@samotnia.zagle.org.pl..
    .
    > Klient nie odebrał przesyłki pobraniowej, wróciła. Co zrobić, żeby nie
    > płacić od tego podatków? Mam ten paragon, jest jeszcze z grudnia. Jak to
    > się robi w praktyce? Ujmuje się ze znakiem minus po stronie przychodów w
    > KPIR i ze znakiem minus w ewidencji sprzedaży VAT?

    Myslę, że to Ci się przyda.
    http://www.is.gdansk.pl/regulation.php?rid=1924

    EWa


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1