  • 1. Data: 2008-09-30 11:00:59
    Temat: Kompensata - podatek VAT
    Od: asuszek <a...@g...com>

    Witam

    Moje pytanie dotyczy kompensaty za fakturę za energię. 30.05.2008 r.
    została wstawiona dla firmy faktura za energię elektryczną z terminem
    płatności 14 dni. Podatek Vat powinien zostać rozliczony za tą energię
    w deklaracji VAT 7 za czerwiec, natomiast zaliczyłam ją w deklaracji
    VAT 7 za maj. Teraz sprawdzając poprawność wypełnienia deklaracji VAT
    7 za maj zauważyłam ten błąd. I teraz moje pytanie czy jeśli na tej
    fakturze za energię byłaby kompensata zamiast terminu płatności to czy
    mogłabym zaliczyć Vat z tej faktury do VAT 7 za maj?

  • 2. Data: 2008-10-03 17:54:57
    Temat: Re: Kompensata - podatek VAT
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik asuszek napisał:

    > Moje pytanie dotyczy kompensaty za fakturę za energię. 30.05.2008 r.
    > została wstawiona dla firmy faktura za energię elektryczną z terminem
    > płatności 14 dni.

    Jeżeli jest podpisana umowa na dostawę energii, i z niej wynika 14
    dniowy termin płatności, to istotny jest tylko ten termin, a nie sposób
    zapłaty.