  • 21. Data: 2008-01-26 23:54:30
    Temat: Re: Konsultacja IT na rzecz firmy w USA
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Jezeli chodzi o swiadczenie tego typu uslug w USA (nie znam sie na
    > imporcie uslug), to nie ma rozroznienia na netto czy brutto. Jezeli
    > umawiam sie z firma na np. oszacownanie ryzyka czegostam i firma w
    > kontrakcie zobowiazuje sie mi zaplacic kwote np. 5000 USD to a)
    > wystawiam fakture na 5000 USD

    pytacz nie prowadzi dz. gospod. - patrz pkt.1 - ustalenie stanu prawnego i
    podakowego stron umowy

    pzdr- Kriss

  • 22. Data: 2008-01-27 03:05:58
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Kriss wrote:

    > pytacz nie prowadzi dz. gospod. - patrz pkt.1 - ustalenie stanu prawnego i
    > podakowego stron umowy

    Jezeli zastosowanie ma prawo federalne, to fakture wystawic moze kazdy,
    bez potrzeby rejestrowania czegokolwiek i gdziekowiek. Faktura moze byc
    wyslana emailem. Zatem pytanie, czy zastosowanie maja przepisy polskie
    czy USA?

    Jacek