  • 191. Data: 2011-03-01 15:12:49
    Temat: Re: Koszta pracy
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ikj26b$56u$1@news.onet.pl...
    W dniu 2011-03-01 15:42, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Nie radzę wchodzić po zawartość mojej lodówki. Niskie szanse przeżycia.
    > :-)

    No to robią wrażenie twoje zapewnienia, że chętnie kupowałbyś akcje szkół :)
    --------------
    Myślę, że większość ludzi wolałaby akcje szkół niż obietnicę emerytury z ZUS
    w wieku 80 lat.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 192. Data: 2011-03-01 15:13:12
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 14:56, mihau pisze:

    > Wypłacać może komputer. Tylko pod warunkiem, że softu nie będzie robił
    > Prokom.

    Ale wzrośnie bezrobocie.

    > Jeśli będzie miał prawną możliwość zwolnienia 80% załogi, to
    > spokojnie. Znajdzie się i to niejeden chętny.

    I znowu wzrośnie bezrobocie.

    Pozdrawiam
    MD

  • 193. Data: 2011-03-01 15:15:52
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > Ten komputer ktoś musi obsługiwać.

    > A masz pieniądze na zasiłki dla bezrobotnych 80% załóg?

    > Zdaje Ci się. ZUS zżera zaledwie 2.3% składek.

    Też tak napisałem i podałem link do sprawozdania ZUS ale Werbinski
    upiera się, że 11% i każe mi szukać prawdziwych kosztów ZUS przy pomocy
    Googla. No i jestem w rozterce :(

    MD

  • 194. Data: 2011-03-01 15:18:13
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    W dniu 2011-03-01 15:43, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Ja kupię.

    Sprzedasz w tym celu zawartość lodówki?
    -----------
    Kupię za 850 zł których co miesiąc nie wydam na ZUS.

  • 195. Data: 2011-03-01 15:20:49
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Mario wrote:

    > Sprzedasz w tym celu zawartość lodówki?

    ... i zapasy wody.
    ;-)
    yamma

  • 196. Data: 2011-03-01 15:21:13
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]

    Też tak napisałem i podałem link do sprawozdania ZUS ale Werbinski
    upiera się, że 11% i każe mi szukać prawdziwych kosztów ZUS przy pomocy
    ========================
    Jak jest finansowany deficyt budżetowy i ile kosztuje obsługa?

  • 197. Data: 2011-03-01 15:23:10
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "yamma" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ... i zapasy wody.
    > ;-)
    > yamma

    O co chodzi z tymi zapasami wody? Myślę, że bredzisz bez sensu.

  • 198. Data: 2011-03-01 15:24:43
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-01 14:49, Smok Eustachy pisze:

    > Szacuję, że 300 zł od łebka by wystarczyło.

    No nie wiem. Przedszkole kosztuje do 150 zł a 70% do 80% kosztów dopłaca
    gmina. Prywatne są nawet do 1000kpln za misią. Po zlikwidowaniu
    państwowych i zwiększeniu oferty prywatnych ceny ukształtowałyby się na
    poziomie np. 600zł/mc
    Szkoły byłyby droższe tym bardziej że teraz prywatne kosztują od 500 zł
    a inkasują dopłatę oświatową.

    Jest problem z nauczaniem
    > początkowym, bo by dzieci musiały chodzić co drugi dzień 3x w tygodniu.
    > Powiedzmy jak teraz jest pensum 18 godzin to policzmy dla ułatwienia 20 i
    > daje to 4 godziny dziennie + przerwy 10 min czyli godziny 55 minutowe.
    > 55x4=220minut dziennie. Nie wiem ile teraz liczą łebków na psora, ale
    > biorąc pod uwagę mniejszą klasę to żeby wyjść na to samo nauczyciel by
    > musiał tyrać 440 minut czyli 7 godzin i 1/3.

    > 2. Jeśli nauczyciel zarabia 3000 brutto i ma 30 dzieci w klasie to
    > wychodzi 100zł na dziecko miesięcznie.

    Ale jak sprawdzałem ilość nauczycieli to na 450 dzieci jest ich 33
    sztuki. Dzieci mają więcej godzin w tygodniu niż nauczyciele.

    Jeżeli zmieni klasy na 15 osobowe
    > to musi tyrać 2x tyle ale w większym komforcie albo dzieciaki musza
    > płacić mu po 200.

    Owszem zmieniając pensum nauczycielom. Ale są koszty utrzymania budynku
    ogrzewanie, prąd, podatki, remonty, sprzątanie. Dochodzi sprzęt
    edukacyjny w tym komputery ich amortyzacja i licencje na programy.
    Sądzę że nie dałoby się zejść z ceną poniżej 600-800 zł na miesiąc.

    MD

  • 199. Data: 2011-03-01 15:28:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Mar 2011 15:44:12 +0100 osobnik zwany Jan Werbinski
    wystukał:

    > Nie oceniaj innych po sobie.

    a to ja piszę o zmywaku?
    nie martw się może kiedyś znajdziesz lepiej płatną pracę

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 200. Data: 2011-03-01 15:29:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Mar 2011 15:42:56 +0100 osobnik zwany Jan Werbinski
    wystukał:

    > Przecież nie jesteś właścicielem mającym możliwość podjęcia decyzji o
    > sprzedaży.

    to po co tu piszesz? Idź do właściciela z ofertą