  • 161. Data: 2011-03-01 13:49:06
    Temat: Re: Koszta pracy
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 01 Mar 2011 14:34:09 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Ręce i nogi opadają...

    Szacuję, że 300 zł od łebka by wystarczyło. Jest problem z nauczaniem
    początkowym, bo by dzieci musiały chodzić co drugi dzień 3x w tygodniu.
    Powiedzmy jak teraz jest pensum 18 godzin to policzmy dla ułatwienia 20 i
    daje to 4 godziny dziennie + przerwy 10 min czyli godziny 55 minutowe.
    55x4=220minut dziennie. Nie wiem ile teraz liczą łebków na psora, ale
    biorąc pod uwagę mniejszą klasę to żeby wyjść na to samo nauczyciel by
    musiał tyrać 440 minut czyli 7 godzin i 1/3.
    2. Jeśli nauczyciel zarabia 3000 brutto i ma 30 dzieci w klasie to
    wychodzi 100zł na dziecko miesięcznie. Jeżeli zmieni klasy na 15 osobowe
    to musi tyrać 2x tyle ale w większym komforcie albo dzieciaki musza
    płacić mu po 200.
    Klasy 5- osobowe to już 600 zł na dzieciaka, ale komfort nieprawdopodobny
    i efektywność.

  • 162. Data: 2011-03-01 13:50:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    [...]

    > Jeśli tych co przepiją byłaby większość to potem i tak przyjdą do ciebie
    > żeby ci zabrać ( a dosłownie pod Sejm). I tak będziesz na nich płacić.

    Najpierw pod sejm a z czasem i pod dom. I nie, że będzie musiał płacić,
    tylko wlezą i zarżną dla zawartości lodówki.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 163. Data: 2011-03-01 13:51:11
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Emerytury i zasiłki z ubezpieczeń ktoś wypłacać musi. Niewiele tego
    > majątku do spieniężenia będzie.

    > A kto to zechce kupić? Po co komu niedochodowe spółczyny?

    JA CHCĘ TO KUPIĆ!!! MI SPRZEDAJCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 164. Data: 2011-03-01 13:51:54
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Mar 1, 12:56 pm, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    > Kto to kupi?

    Byłaś ostatnio w jakimś budynku ZUS?

    --
    mihau

  • 165. Data: 2011-03-01 13:52:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    [...]

    > Napisał że z prywatyzacji szkół :)

    Znaczy powrót do głębokiego średniowiecza? Szkoły tylko dla bogatych a
    reszta tyrać na roli i płacić dziesięcinę?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 166. Data: 2011-03-01 13:53:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Mar 2011 14:51:11 +0100 osobnik zwany Jan Werbinski
    wystukał:

    masz 6000 bilionów zł?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 167. Data: 2011-03-01 13:55:06
    Od: masti <g...@t...hell>

> [...]

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > JA CHCĘ TO KUPIĆ!!! MI SPRZEDAJCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    masz 6000 miliardów zł?
    podać Ci numer konta?

  • 168. Data: 2011-03-01 13:56:31
    Od: mihau <m...@g...com>

    On Mar 1, 2:48 pm, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Emerytury i zasi ki z ubezpiecze kto wyp aca musi. Niewiele tego
    > maj tku do spieni enia b dzie.

    Wypłacać może komputer. Tylko pod warunkiem, że softu nie będzie robił
    Prokom.

    > A kto to zechce kupi ? Po co komu niedochodowe sp czyny?

    Jeśli będzie miał prawną możliwość zwolnienia 80% załogi, to
    spokojnie. Znajdzie się i to niejeden chętny.

    > Zdecydowanie nie wystarczy.

    No to podnieść PIT. Podatek z natury złodziejski, ale po wprowadzeniu
    w.w. zmian konieczne obciążenie będzie i tak mniejsze niż z obecną
    składką ZUS.

    --
    mihau

  • 169. Data: 2011-03-01 14:01:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Znaczy powrót do głębokiego średniowiecza? Szkoły tylko dla bogatych a
    > reszta tyrać na roli i płacić dziesięcinę?

    Zawsze to lepsze niż kształcić magistrów do pracy na zmywaku.

    --
    Liwiusz

  • 170. Data: 2011-03-01 14:02:24
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 01-03-2011 14:47, Liwiusz pisze:

    > Przeczytaj łopatologię o chlebie, bo już nie mam siły na takich
    > nieczytaczy...

    A więc NIE rezygnując z prowadzenia działalności? Czy może prowadzimy
    niezarejestrowaną?
    Nie ma takiego tytułu do ubezpieczeń w Polsce, który zwalniałby z opłaty
    zdrowotnego od DG, wiec żeby nie płacić zdrowotnego z DG trzeba nie
    prowadzić DG.
    Albo fikcyjnie zarejestrować DG w innym kraju Unii, co może się okazać
    droższe niż te 33,81zł miesięcznie (tyle można realnie "zaoszczędzić" na
    zdrowotnym).

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813