  • 1. Data: 2007-02-07 14:29:10
    Temat: Koszty banku zagranicznego jako KUP
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Witam,

    Jak należy udokumentować koszty przelewu zagranicznego, które ja ponoszę.

    Czy jeśli są wykazane w przez Bank prowadzący mój rachunek w szczegółach
    operacji to jest to wystarczające ażeby były KUP?

    Piotrek

  • 2. Data: 2007-02-07 14:30:42
    Temat: Re: Koszty banku zagranicznego jako KUP
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 07-02-2007 o 15:29:10 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy jeśli są wykazane w przez Bank prowadzący mój rachunek w szczegółach
    > operacji to jest to wystarczające ażeby były KUP?

    Ja dostaję zawsze potweirdzenie przelewu zagranicznego z wyszczególnionymi
    kosztami,
    ale IMHO wydruk z neta byłby tak samo dobry.

    pozdr

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne

  • 3. Data: 2007-02-07 16:01:30
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    t wrote:
    > Ja dostajÄ? zawsze potweirdzenie przelewu zagranicznego z
    > wyszczegĂłlnionymi kosztami,
    > ale IMHO wydruk z neta byĹ?by tak samo dobry.

    Dziękuję.

    Piotrek