  • 1. Data: 2004-04-13 15:56:15
    Temat: Pogrom Płatnika Reaktywacja
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    właśnie wróciłem od znajomej, której po instalacji 6.02 nie działa
    ,,Odbierz potwierdzenie''. Infolinia Prokoma mówi, że w tej wersji nie
    działa i nie wiadomo czy i kiedy poprawią.

    Podoba mi się to. Jest wesoło. Boję się tylko, że w najbliższych wyborach
    jeszcze może wygrać ktoś rozsądny, co to zmieni... E, nie, demonizuję. To
    się nie może zdarzyć w Polsce.
    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 2. Data: 2004-04-13 16:00:08
    Temat: Re: Pogrom Płatnika Reaktywacja
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > jeszcze może wygrać ktoś rozsądny, co to zmieni... E, nie, demonizuję. To

    u mnie też nie działało, ale bezpośrednio ze strony internetowej udało się
    potwierdzenie odebrac, zapisać jako plik i zarejestrować. Może i Wam w ten
    sposób się uda.

    Magda

  • 3. Data: 2004-04-13 16:53:00
    Od: "izullka" <izullka@(nospam)wp.pl>

    u mnie nie działało jak byłam zarejestrowana jako Administrator, a jak sie
    zalogowałam jako użytkowanik to zaczeło działac ;)

    Pozdrawiam,
    Zulka

  • 4. Data: 2004-04-13 18:13:20
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 13. kwietnia 2004 18:00 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane Magdalena:

    > u mnie też nie działało, ale bezpośrednio ze strony internetowej udało się
    > potwierdzenie odebrac, zapisać jako plik i zarejestrować. Może i Wam w ten
    > sposób się uda.

    Tak to się da, ale jak sobie przypomnę trzy miesiące szkoleń, 20 stronicowe
    notatki i inne takie aspekty używania w ten sposób....

  • 5. Data: 2004-04-14 05:55:19
    Od: "krzysiek" <k...@z...com.pl>

    > Tak to się da, ale jak sobie przypomnę trzy miesiące szkoleń, 20
    stronicowe
    > notatki i inne takie aspekty używania w ten sposób....

    a u mnie działa v. 6.02. całkiem dobrze
    nie wiem co do niej wszyscy mają

  • 6. Data: 2004-04-14 11:08:10
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 14. kwietnia 2004 07:55 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane krzysiek:

    > a u mnie działa v. 6.02. całkiem dobrze

    U mnie też działa całkiem dobrze.... Całkiem dobrze generuje mi kasę za
    wizyty serwisowe :)

    > nie wiem co do niej wszyscy mają

    Ja? Nic. Przecież pytałem na kogo mam głosować, żeby taki powalony stan
    utrzymywał się jak najdłużej. Mi to odpowiada.

  • 7. Data: 2004-04-14 11:10:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tristan,

    Wednesday, April 14, 2004, 1:08:10 PM, you wrote:

    [...]

    Drogi Hrabio, używasz pewnego napisu w temacie bez odpowiedniego (C)
    ;-P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2004-04-21 18:46:25
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 14. kwietnia 2004 13:10 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane RoMan Mandziejewicz:

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > Drogi Hrabio, używasz pewnego napisu w temacie bez odpowiedniego (C)

    Hlip, chlip, hlip, chlip.... Ktoś jeszcze pamięta mój stary tytuł, który od
    pewnego czasu skrzętnie ukrywam, gdyż niedługo wodzem narodu zostanie
    Andrzej Lepper, a jak wiadomo chłopi nie przepadali za szlachtą nigdy.
    Więcem kosę na sztorc nasadził, insygnia hrabiowskie po włościach
    pozakopywał, słomy w buty nacisł i hajda z chłopami się bratać przy
    siwusze. A tu taka wpadka. Nawet kolor sobie na bladoszary ustawiłem, coby
    i na tle obecnych rządów się nie wyróżniać. I też nic.