  • 1. Data: 2003-09-16 15:56:54
    Temat: problem z platnikiem :(
    Od: "Dexter" <d...@w...pl>

    Witam
    Niewiem czy na dobra grupe pisze ale moze ktos bedzie znal odpowiedz...

    Zainstalowalem program Platnik 5.01.001, zaimportowalem ze starszego
    platnika plik Platnik.rep, a nastepnie dokumenty *.kdu

    Dokonalem weryfikacji dokumentow i zaktualizowalem wszystkie certyfikaty [z
    menu "Przekaz"] i ponad to z pliku dodalem certyfikat PR (z pliku
    'Gdynia_I_Pr.pem')

    w momencie wysylania zestawu pokazuje mi nastepujacy blad:

    "Wybrana metoda przekazania zestawu wymaga zarejestrowania w aplikacji
    waznego certyfikatu oraz posiadania klucza prywatnego"

    no i teraz nie wiem skad wziąść ten "wazny certyfikat" :(
    (domyslam sie ze chodzi o certyfikat danego platnika skladek, ale skad go
    wziasc z ktorego pliku ??). Klucz prywatny mam na dyskietce.

  • 2. Data: 2003-09-16 16:01:34
    Temat: Re: problem z platnikiem :(
    Od: "Dexter" <d...@w...pl>

    "Dexter" <d...@w...pl> wrote in message:

> [...]
    > (domyslam sie ze chodzi o certyfikat danego platnika skladek, ale skad go
    > wziasc z ktorego pliku ??). Klucz prywatny mam na dyskietce.

    chyba znalazlem odpowiedz

    http://www.platnik.info.pl/index.php?p=pomoc&answer=
    226