  • Data: 2004-08-17 21:46:32
    Temat: Likwidacja działalności i VAT
    Od: "Pawel" <p...@B...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czy przy likwidacji działalności gosp (VAT, KPiR) należy w jakiś sposób
    zapłacić VAT od likwidowanego wyposażenia? W US dowiedziałem się, że należy
    taki VAT rozliczyć w pozycji 36 formularza VAT-7, ale w tym miejscu mowa
    jest o spisie z natury, który obejmuje towary, a nie wyposażenie. Nie robię
    spisu z natury, ponieważ prowadziłem działalność usługową i nie miałem
    żdanych towarów. Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?

    Dziękuję za opinie
    Paweł