    From: munenori <m...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Likwidacja firmy i remanent
    Date: Sun, 28 Dec 2008 17:55:29 +0100

    Witam wszystkich
    Prowadzilem firme zajmujaca sie serwisem telefonow i komputerow,teraz
    firma jest w trakcie likwidacji,ja zas musze sporzadzic remanent
    likwidacyjny.
    Moje pytanie brzmi:co dokladnie mam ujac w takim remanencie?
    jedyne rzeczy jakie kupowalem na fakture to troche narzedzi,kilka
    podzespolow do rozbudowy komputera,wydatki na reklame w mediach,dostep
    do internetu,kable i boxy serwisowe oraz troche programow-windows,antywirus
    Czesc boxow serwisowych mialem przed podjeciem dzialalnosci,musialem
    dokupic tylko niektore.Nie kupowalem zadnych czesci.
    Bede wdzieczny za wszelkie podpowiedzi.