  • 11. Data: 2006-04-06 06:43:59
    Temat: Re: Lipny PIT 8B
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 5 Apr 2006, t wrote:

> [...]
    [...]
    > Rozumiem ze nawet jak wypisze wg rachunkow to moga mnie capnac
    > za to ze zleceniodawca zanizyl zaliczki przez wlasny balagan?

    Za pobranie według prawidłowo wystawionego rachunku odpowiada
    płatnik (zleceniodawca) :) - tj. zarówno za to żeby sprawdzić czy
    na rachunku jest dobrze i żeby odprowadzić zaliczkę.
    Oczywiscie pobiera z *wypłaty* :)
    Czyli jak "witek" pisze - swoje zrobiłeś, IMHO...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)