  • 11. Data: 2009-10-13 20:45:20
    Temat: Re: Miejsce zamieszkania, miejsce wykonywania pracy a VAT
    Od: wombi <w...@o...eu>

    bary white pisze:

    > Właśnie jako miejsce wykonywania zawodu wpisałem Wrocław, nie wpisałem
    > całego kraju. Mogę to jeszcze poprawić?

    Możesz

    > Czy jako miejsce wykonywania
    > mogę mieć Wrocław i teren całego kraju?

    Możesz

    > Czy musiałbym zdążyć z tym
    > przed rozpoczęciem działalności?

    Nie musisz

  • 12. Data: 2009-10-13 22:50:59
    Od: koala <k...@p...fm>

    > W ewidencji działalności gospodarczej jako miejsce wykonywania
    > działalności - oprócz tego które już podałeś - podaj także "teren całego
    > kraju". Tym sposobem będziesz mógł się zarejestrować jako podatnik VAT w
    > "swoim" US.

    Od mniej więcej marca czy kwietnia już tego wpisu sie nie da zrobić - z
    racji którejśtam nowelizacji prawa - pani z EDG twierdziła, że
    "działalność na teranie całego kraju" jest teraz z definicji - co
    oczywiście nie pokrywa się z praktyką w US - otóż po pingpongu US-ów po
    updejcie EDG - musiałem w US napisać oświadczenie, że prowadzę
    działalność na terenie całego kraju (bo pani z EDG przy updejcie PKDów
    wpis takowy wycięła)

    Pozdr,
    Koala