  • 1. Data: 2007-04-03 23:36:15
    Temat: NIP-3
    Od: Przemyslaw Wegrzyn <c...@c...pl>

    Witam !

    Przeglądając archiwum listy widziałem, że temat NIP-3 był nie raz poruszany
    (co dobitnie świadczy o tym, że temat jest "jasny"). Mnie właśnie teraz
    przy wypełnianiu NIP-3 uderzył taki oto problem:

    Wg informacji które znalazłem, na złożenie NIP-3 mam 30 dni od zameldowania.
    Przeczytałem gdzieś również, że NIP-3 muszę złożyć również w razie zmiany
    dowodu osobistego, na dokumencie jest z resztą pole na serię i numer tegoż.

    No i tu zaczyna się zabawa - mój urząd miejski prosi o odbiór nowego dowodu
    osbistego za ... 30 dni od zameldowania :) Zgodnie z literą prawa
    teoretycznie czeka mnie więc wypełnianie NIP-3 dwa razy - raz z racji
    zmiany miejsca zameldowania, drugi raz z racji nowego dowodu - bo przecież
    nie uda mi się tego załatwić jednym dokumentem z zachowaniem wymaganych
    terminów.

    Zapewne któreś z założeń mam błędne - naprostuje mnie ktoś?

    Pozdrawiam,
    P.

  • 2. Data: 2007-04-04 00:06:35
    Temat: Re: NIP-3
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Przemyslaw Wegrzyn" <c...@c...pl> wrote in message

> [...]
    > terminów.
    >
    > Zapewne któreś z założeń mam błędne - naprostuje mnie ktoś?

    Nikt ci głowy nie urwie jak złożysz NIP-3 po uzyskaniu nowego dowodu z nowym
    adresem.