  • 1. Data: 2007-04-03 19:38:34
    Temat: podatek a kredyt na zakup akcji - przełom roku
    Od: "brator" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    W 2006 ponioslem koszty kredytu na zakup akcji - mam pismo z banku
    potwierdzające, że w 2006 roku zostal mi udzielony kredyt od ktorego
    zapŁaciłem prowizje, odsetek nie wykazano.
    Część akcji sprzedalem w 2007, częśc nadal posiadam

    Czy w rozliczeniu za 2006 moge zwiekszyc koszty uzyskania przychodu o koszt
    prowizji? (koszty ponioslem w 2006 ale transakcja rozliczona w
    2007)

    Co gdy czesc akcji była sprzedana w 2006 (taką sytuację mam z inna spółką)

    serdecznie pozdrawiam i prosze o pomoc