  • 1. Data: 2005-01-19 06:48:36
    Temat: NIP-3 temirn aktualizacji
    Od: Cinas NOne <cinmw@o_dwa_kropa.pl>

    Witam,
    Czy są (i ewentualnie jakie) przewidziane sankcje za niedotrzymanie
    30-dniowego terminu aktualizacji miejsca zamieszkania poprzez NIP-3?
    A może po prostu złożyć NIP-3 razem z rozliczeniem rocznym?
    No i jeszcze taki problem: do którego US przesłać ów NIP-3 z nowym
    adresem zamieszkania - do właściwego wedle starego adresu, czy nowego?
    Pozdrawiam,
    Cinas NOne
    --
    GAT/S d- s:- a03 C UL P--- L+++ E W- N+ o-- K- w--- O-- M? V? PS++
    PE++ Y PGP- t- 5? X+ R- !tv b++ DI? D+ G+ e+++ h--- r+++ y? z+++

  • 2. Data: 2005-01-19 13:17:57
    Temat: Re: NIP-3 temirn aktualizacji
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Cinas NOne wrote:
    > Witam,
    > Czy są (i ewentualnie jakie) przewidziane sankcje za niedotrzymanie
    > 30-dniowego terminu aktualizacji miejsca zamieszkania poprzez NIP-3?
    Coś tam jest, ale nie sądzę, aby je ktoś stosował.

    > A może po prostu złożyć NIP-3 razem z rozliczeniem rocznym?
    > No i jeszcze taki problem: do którego US przesłać ów NIP-3 z nowym
    > adresem zamieszkania - do właściwego wedle starego adresu, czy nowego?

    wyślij razem z zeznaniem rocznym do nowego urzędu.

    na nip-3 jest durne pytanie, czy zmienia się właściwość urzędu skarobowego.
    chodzi o to czy zmienia się urząd skarbowy. zaznacz, że tak, bo
    rozumiem, że urząd skarbowy będzie teraz inny.

  • 3. Data: 2005-01-19 14:06:08
    Od: Cinas NOne <cinmw@o_dwa_kropa.pl>

    witek wrote:

    > Coś tam jest, ale nie sądzę, aby je ktoś stosował.

    :)

    > wyślij razem z zeznaniem rocznym do nowego urzędu.

    Tak też chyba uczynię.

    > na nip-3 jest durne pytanie, czy zmienia się właściwość urzędu
    > skarobowego. chodzi o to czy zmienia się urząd skarbowy. zaznacz, że
    > tak, bo rozumiem, że urząd skarbowy będzie teraz inny.

    No tak, US się zmieni... pytają też o naczelnika właściwego US :) Mam
    nazwisko tego naczelnika podać, czy jak?

    Cinas NOne

  • 4. Data: 2005-01-19 18:03:08
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Cinas NOne wrote:

    > No tak, US się zmieni... pytają też o naczelnika właściwego US :) Mam
    > nazwisko tego naczelnika podać, czy jak?

    chodzi o to, ze decyzje wydaje nie Urząd Skarbowy, tylko Naczelnik
    urzędu skarbowego,
    dlatego tez pismo jest do Naczelnika a nie do urzędu
    wpisz
    Naczelnik Urzędu Skarbowego nr xxx w yyyyy

    Taka formułka po prostu.