  • 1. Data: 2005-01-19 07:51:34
    Temat: fv wystawiona przez nievatowca ?
    Od: Jarek <j...@o...pl-no-spam>

    Witam

    Co zrobic gdy gosc nie bedacy vatowcem powystawial faktury z normalnym
    vatem i powreczcal swoim klientom? - bo myslal ze tak jest OK.

    co mu za to grozi? probowac je wycofac jakos? a jak sie nie uda?

    pozdrawiam
    jerry

  • 2. Data: 2005-01-19 08:21:11
    Temat: Re: fv wystawiona przez nievatowca ?
    Od: "Wiesiek" <j...@n...pl>

    Co mu grozi? Pewno cos z KKS. A jego kientom grozi nie odliczenie VAT,
    odsetki, kara,w przypadku sp.z o.o. przypis 30%.
    Przerabane!!! Tak ze niech wycofa te faktury jak najszybciej-znaczy
    podmieni.

  • 3. Data: 2005-01-19 14:10:26
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <csl3sp$nmb$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    Jarek <j...@o...pl-no-spam> wrote:

    > Witam
    >
    > Co zrobic gdy gosc nie bedacy vatowcem powystawial faktury z normalnym
    > vatem i powreczcal swoim klientom? - bo myslal ze tak jest OK.
    >
    > co mu za to grozi?

    Zapłacenie VAT.

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 4. Data: 2005-01-21 01:17:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 19 Jan 2005, Jarek Spirydowicz wrote:

    >+ In article <csl3sp$nmb$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    >+ Jarek <j...@o...pl-no-spam> wrote:
    [...]
    >+ > co mu za to grozi?
    >+ >
    >+ Zapłacenie VAT.

    ...i lincz.
    Przez nabywców (którzy odliczyli VAT i przyjdzie do nich
    kontrola krzyżowa)...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2005-02-14 09:24:52
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.61.0501210216190.236@athlon>,

    > [...]
    >
    > ...i lincz.
    > Przez nabywców (którzy odliczyli VAT i przyjdzie do nich
    > kontrola krzyżowa)...

    Jesteś pewien? Bo coś mi z jakimś wrokiem TK się po głowie plącze...

  • 6. Data: 2005-02-14 16:58:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 14 Feb 2005, Jarek Spirydowicz wrote:
    >+ > >+ Zapłacenie VAT.
    >+ >
    >+ > ...i lincz.
    >+ > Przez nabywców (którzy odliczyli VAT i przyjdzie do nich
    >+ > kontrola krzyżowa)...
    >+
    >+ Jesteś pewien?

    ...linczu nie ;)

    >+ Bo coś mi z jakimś wrokiem TK się po głowie plącze...

    Hm... jakbyś się potknął oń to podeślij...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 7. Data: 2005-02-15 10:36:02
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0502141757130.17456@athlon>,

    > ...linczu nie ;)

    > Hm... jakbyś się potknął oń to podeślij...

    Dobrze się plącze. SK 22/03, wyrok z 21 czerwca 2004.

    http://www.trybunal.gov.pl/Rozprawy/2004/sk_22_03.ht

  • 8. Data: 2005-02-15 13:17:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 15 Feb 2005, Jarek Spirydowicz wrote:
    >+
    >+ http://www.trybunal.gov.pl/Rozprawy/2004/sk_22_03.ht

    --
    pozdrowienia, Gotfryd