  • 11. Data: 2009-01-28 07:43:03
    Temat: Re: NIP bez kresek.
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news napisal:
    > Nie "skarbówa" tylko Wysoki Sejm. Ewentualnie Minister Finansów
    > (jak w rozporządzeniu było).

    A kimze jest minister finansow, jak nie najwyzszym janosikiem skarbowym? ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 12. Data: 2009-01-28 08:17:40
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 28 styczeń 2009 08:43
    (autor Jacek_P
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <glp2a7$9p1$2@srv.cyf-kr.edu.pl>):

    > A kimze jest minister finansow, jak nie najwyzszym janosikiem skarbowym?
    > ;)

    No ale on nie jest z kosmosu, tylko powstał dzięki głosom chcących go
    wyborców.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 13. Data: 2009-01-28 09:10:42
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Tristan napisal:
    > No ale on nie jest z kosmosu, tylko powstał dzięki głosom chcących go
    > wyborców.

    O! Kiedy ostatnio odbyly sie wybory ministra finansow?
    Cos mi umknelo?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 14. Data: 2009-01-28 09:21:48
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 28-01-2009 o 10:10:42 Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisał(a):

    > O! Kiedy ostatnio odbyly sie wybory ministra finansow?
    > Cos mi umknelo?

    Razem z wyborami na przewodniczącego komisji europejskiej,
    tuż po tym jak pawlak wrócił z radomia :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 15. Data: 2009-01-28 09:55:15
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 28 styczeń 2009 10:10
    wasz znak: <glp7ei$fjc$3@srv.cyf-kr.edu.pl>):

    > O! Kiedy ostatnio odbyly sie wybory ministra finansow?

    21 października 2007 czy jakoś tak.

    Wtedy powstało hasło: ,,Szczyt bezczelności -- zagłosować na PO i zostać w
    Anglii''.

  • 16. Data: 2009-01-28 10:07:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tristan,

    Wednesday, January 28, 2009, 10:55:15 AM, you wrote:

    > 21 października 2007 czy jakoś tak.
    > Wtedy powstało hasło: ,,Szczyt bezczelności -- zagłosować na PO i zostać w
    > Anglii''.

    Głupawa PiSowska parafraza hasła z 2005 roku "Zagłosować na PiS i
    wyjechać do Anglii".

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 17. Data: 2009-01-28 19:58:14
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Tomek napisal:
    > Razem z wyborami na przewodniczącego komisji europejskiej,
    > tuż po tym jak pawlak wrócił z radomia :-)

    Powtarzam pytanie:

    KIEDY odbyly sie powszechne wybory MINISTRA FINANSOW?

    Bo sobie nie przypominam, bym kiedykolwiek, na jakiejkolwiek
    liscie wyborczej widzial nazwisko Rostowskiego.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 18. Data: 2009-01-28 21:06:01
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 28 styczeń 2009 20:58
    wasz znak: <glqdcm$qso$1@srv.cyf-kr.edu.pl>):

    > Powtarzam pytanie:
    > KIEDY odbyly sie powszechne wybory MINISTRA FINANSOW?

    No na stanowisko MF nie, ale to nie na tym polega. Naród wybrał swoich
    reprezentantów. Mężnych mężów zaufania, w których ręce oddał swój los. I ci
    mężowie pilnie baczą aby powołani przez nich ministrowie nie zawiedli
    narodu.

    > Bo sobie nie przypominam, bym kiedykolwiek, na jakiejkolwiek
    > liscie wyborczej widzial nazwisko Rostowskiego.

    No bo specjalistów wybierają już powołani przez naród przedstawiciele.
    Niemożliwym jest wybranie specjalistów w wyborach powszechnych.

    Poza tym, akurat ostatnie wybory to była zemsta tych, co do Anglii i
    Irlandii wyjechali. Ale sprawiedliwość ich dosięgnie rencyma Kryzysa. Sporo
    z nich już zostało zmuszonych do powrotów.

  • 19. Data: 2009-01-29 22:41:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 Jan 2009, Tristan wrote:

    > No bo specjalistów wybierają już powołani przez naród przedstawiciele.

    Prawda.

    > Niemożliwym jest wybranie specjalistów w wyborach powszechnych.

    A to jest umiarkowana prawda, przecież ci specjaliści mogliby być
    wybierani jak najbardziej, tak samo jak każdy sobie wybiera specjalistę
    od hydrauliki, od komputera, od kupowania samochodu (i obojętne czy
    "pyta znajomego co się zna" czy idzie do ASO) itede.

    Czyli (wybory) przez *czyjeś* opinie, na przykład przez opinie...
    polityków.

    Szyderczo powiem: jak bardzo upadła cywilizacja, starożytni Grecy
    umieli, a dziś nikt nie umie... :)

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2009-01-30 00:43:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > od hydrauliki, od komputera, od kupowania samochodu (i obojętne czy
    > "pyta znajomego co się zna" czy idzie do ASO) itede.

    i znowu populista by wygrał.

    ja już wolę jak polskie społeczeństwo nie ma nic do powiedzenia,
    szczególnie to w beretach.

    róznica polega na tym, że jak beret wybiera sobie hudraulika to wybiera
    sobie a nie mi, a tu niestety tak to nie działa.
    Ona wybierze hydrulika a moje mieszkanie zaleje. To ja już dziekuję.