  • 21. Data: 2009-01-30 01:02:24
    Temat: Re: NIP bez kresek.
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news napisal:
    > Szyderczo powiem: jak bardzo upadła cywilizacja, starożytni Grecy
    > umieli, a dziś nikt nie umie... :)

    Ehm, ta starozytna grecka metode systematycznego likwidowania politykow
    po pierwszym duzym sukcesie tez doceniasz? ;)

    Bo jezeli tak, to ja jestem pierwszy za przywroceniem ostracyzmu
    wobec lokatorow z Wiejskiej :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 22. Data: 2009-01-30 16:49:25
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 29 styczeń 2009 23:41
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0901292337430.3632@quad>):

    > A to jest umiarkowana prawda, przecież ci specjaliści mogliby być
    > wybierani jak najbardziej, tak samo jak każdy sobie wybiera specjalistę
    > od hydrauliki, od komputera, od kupowania samochodu (i obojętne czy
    > "pyta znajomego co się zna" czy idzie do ASO) itede.

    No i sądzisz, że zbiorowość taka jak naród wybierze wszystkich specjalistów?
    przecie tego się nie da zrobić bez rozeznania. W zakresie kilku posłów jest
    już ciężko. Idea jest taka, żeby właśnie wybrać sensownych przedstawicieli,
    którzy wybiorą sensownie dalej, na podstawie wnikliwych analiz.

    W zakładzie pracy hydraulika też nie wybiera cała załoga, ale stosowny
    kierownik.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2