    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Na wuj im KRS?
    Date: Wed, 30 Mar 2011 13:12:02 +0200

    Witam,

    pojechałem dzisiaj do zabrskiego Scalaka po 50 metrów kabla. Nie żebym
    był jakimś megastycznie stałym klientem, ale kupuje tam z 15 lat i mnie
    rozpoznają. Zawsze brałem na przelew, bo szkoła nie ma kasy i musi mieć
    na przelew (może być krótki, 3 dni, bo pieniądze na koncie są).

    A tu słyszę, że od stycznia są nową spółką i bez NIPu, REGONu i KRSu mi
    nie sprzedadzą.

    Oczywiście kabel mogę kupić w dowolnym sklepie bez jaj, więc kij im w
    plecy, skoro chcą zerwać współpracę. Tylko zastanawiam się, po co im
    takie cuda? A jakbym jednak zadał sobie trud dostarczania im tych
    dokumentów, co by im to dało?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek