  • 1. Data: 2004-01-18 10:55:38
    Temat: Naliczanie dzierżawy. Prośba o pomoc
    Od: "Jarek Studio+" <s...@n...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów i proszę bardzo o pomoc.
    Otrzymałem "w spadku" administrację budynku mieszkalnego (prywatnej
    kamienicy). Wiem mniej więcej w jaki sposób naliczać czynsz i co wchodzi w
    koszty eksploatacji domu. Niestety nie jestem tego wszystkiego pewien. Czy
    ktoś mógłby mi pomóc i zdradzić sekret w jaki sposób zgodnie z prawem
    naliczać pełna dzierżawę lokatorom? Ewentualnie gdzie mogę znaleźć dokładne
    informacje na ten temat?
    Szukałem w sieci, archiwum grupy i jakoś poza szczątkowymi informacjami nie
    mogę nic ciekawego znaleźć :(

    Z góry dziękuję za pomoc
    Jarek

  • 2. Data: 2004-01-20 10:11:07
    Temat: Re: Naliczanie dzierżawy. Prośba o pomoc
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 18 Jan 2004, Jarek Studio+ wrote:
    [...]
    >+ Otrzymałem "w spadku" administrację budynku mieszkalnego (prywatnej
    >+ kamienicy).

    *ADMINISTRACJĘ* ??
    Masz uprawnienia do zarządzania i *nas* pytasz ?? - :O !

    A może jednak chodzi o "własność" ? ;)

    [...]
    >+ naliczać pełna dzierżawę lokatorom?

    Czekaj. Oni są *dzierżawcami* ? Mogą na przykład "zmieniać
    przeznaczenie lokalu" ? Czy 'tylko' najemcami ? (i mogą "tylko"
    mieszkać czy "tylko" korzystać gospodarczo - stosownie do tego
    ja TY [lub twój poprzednik] określiłeś ?)

    >+ Ewentualnie gdzie mogę znaleźć dokładne
    >+ informacje na ten temat?
    >+ Szukałem w sieci, archiwum grupy

    Bo to NieTaGrupa :) Tu są *wyłącznie* podatki...
    Szukaj (rozumiem że groups.google.pl użyłeś :)) w grupie .prawo !

    pozdrowienia, Gotfryd