  • 11. Data: 2003-09-16 17:04:38
    Temat: Re: Neostrada w domu - raz jeszcze
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    > Czy mogę wpisywać w KUP koszty neostrady, które figurują na fakturze
    > przychodzącej do małżonki? O VAT mogę zapomnieć jak sądzę, ale czy US
    > może przyczepić się do wpisywania po stronie kosztów części
    > neostradowej brutto?

    Przepisz NEO na firmę a telefon bez zmian.
    Można tak zrobić i jest to zapisane w regulaminie NEO.
    Sam jestem w trakcie załatwiania sprawy w podobny sposób gdyż telefon
    jest na inną firmę i problemów nie ma poza potrzebą spisania w
    telepunkcie oświadczenia.

    > pozdrawiam
    > Tomek F. (Fido__)
    wzajemnie

  • 12. Data: 2003-09-18 10:04:17
    Temat: Re[2]: Neostrada w domu - raz jeszcze
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    GSn> ...i słusznie. W dyskusjach przewijał się wątek że przy
    GSn> "dzielonym używaniu" US może się przyczepić wszelakich
    GSn> abonamentów - bo przecież "do celów osobistych" potrzebujesz
    GSn> *całego* abonamentu, no to nie jest to KUP.

    Na tej zasadzie do celow sluzbowych tez jest potrzebny caly abonament.
    Moze powinno sie dzielic po 50%? :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl