    From: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Niezarejestrowana dzialanosc a sprzedarz na allegro
    Date: Tue, 17 Aug 2004 09:43:16 +0200

    Witam!

    Mam takie pytanko kiedys robilem kabelki rozne (zostalo mi po budowie sieci
    lan troche przewodu. Rozne kable. Sprzedalem tego kilkanascie sztuk po
    7-20zl za sztuke ale to przez kilkanascie miesiecy... I teraz czy powinienem
    podkulic ogon i im sie przyznac wyrazic zal ze nie wiedzialem ze powinenem
    rejestrowac dzialalnosci do takich pierdol i zaplacic podatek itp?
    Wiaze sie to z tym ze jak przyjza sie rucha na moim koncie to moga cos
    wyweszyc chociaz beda szukali wplatow z tylulu prowadzenia
    niezarejestrowanej dzialalnosci polegajacej na udostepnianiu internetu (co
    nie mialo miejsca - pisalem o tej sprawie 29 lipca.
    Sprzedalem tez kilka urzywanych ksiazek o samochodach (mialem je kilka lib
    kilkanascie miesiecy) nie byly to kasiazki sprzedawane np po 11 sztuk z
    jednego rodzaju....
    Jak sie ma sprawa czesci komputerowych rowniez uzywanych ktore wystawialem
    znajomym na aukcje poniewaz mam dobra reputacje na allegro a oni nie chcieli
    sie rejestrowac...
    Dziekuje za wszelkie sugestie

    Pozdrawiam
    Karol