  • 1. Data: 2013-01-29 23:02:52
    Temat: Noty odsetkowe, a koszty
    Od: J <k...@g...com>

    Dobry wieczór,

    zwlekałem z opłaceniem podatku dochodowego, z tego powodu musiałem zapłacić odsetki.
    Czy odsetki księguje się w KPiR jako koszt uzyskania przychodu ?

    Z wyrazami szacunku,

  • 2. Data: 2013-01-29 23:50:30
    Temat: Re: Noty odsetkowe, a koszty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 29 Jan 2013, J wrote:

    > Czy odsetki księguje się w KPiR jako koszt uzyskania przychodu ?

    Czytasz:
    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,13,13,700,60
    065,20130101,koszty-uzyskania-przychodow.html
    ...art.23.1.18

    Nie cytuję bo nie zajrzysz ;)
    (zwróć uwagę, że art.23 zaczyna się od "Nie uważa się"!)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2013-01-29 23:59:29
    Od: J <k...@g...com>

    punkt 18 art. 23 odnosi się do mojej sytuacji, zgadza się ?

    18) odsetek za zwłokę z tytułu nieterminowych wpłat należności budżetowych i innych
    należności, do których stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. -
    Ordynacja podatkowa;

    Pozdrawiam,

  • 4. Data: 2013-01-30 00:11:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 29 Jan 2013, J wrote:

> [...]
    należności, do których stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. -

    Tak właśnie.
    Nie są kosztem uzyskania.

    BTW: całe posty masz w postaci pojedynczych długich linijek.

    pzdr, Gotfryd